Noen kommentarer...tar i mot jeg..
En dame kom ridende på en hvit hest. over en eng med gress og hun hadde langt varmt hår, ridende av sted, og vel framme så jeg henne, hun skulle gå av hesten men ble hengende igjen med benet sitt, men så begynte hun å le… også snudde hun seg og da fikk jeg se to hvite sommerfugl vinger på hennes rygg.
En hule i et fjell… ur tiden. Jeg kom gående med den staven( som jeg har sett meg selv med flere ganger, både i reise og i drømmene mine ) og det var mange der tilstede rundt bålet sittende og jeg stod der med staven i handa som om jeg skulle formidle noe, noe viktig.
Jeg ser meg selv sittende på en hest, vinkende til en mann som står på en hylle inne i en stein hule.. Og jeg kjenner en stor sorg.
Jeg blir bært sammen en folkemengde på et kors, og jeg er naken, og sittende på magen min med bena i kors var en mann med en stor tromme mellom bena som han brukte to store klompette trommestikker på, slo takta mens han satt på magen min,.Jeg var ikke nagglet fast men ble båret frem og mange var tilstede...som et slags rituale..
Jeg ble slukt av krokodilla mitt eget kraftdyr også gikk vi inn i jungelen og der kastet han meg opp som en slags gave for en stamme som trommet alle med hver sin tromme fra jungelen. Her er hun
Noen ideer om hva dette er og hva jeg bør gjøre fremover...all hjelp mottas med stor takk.

Føler meg nokså rådvill.....
Jeg var i skogen i går...gikk i to timer. Og da fikk jeg se noe som tok pusten fra meg....
Inntill en fjellvegg,. liggende på en stein, som er bekledd med grønn mose...der lå det en kjepp...en fantastisk kjepp...den er noe bøyd og den lå med buen opp...og det blåste og regnet ute....men så fort jeg tok på den datt den ned...merkelig sånn som det blåste og regent at den ikke var falt av før.....også når jeg tok den opp så jeg på stenen og der som staven hadde ligget så var mosen borte, som om staven hadde ligget der i mange år...å ventet på meg....men hva skal jeg med den stokken....
Og i dag gikk jeg tur langs stranden og plukket med meg skjell osv..og har bestemt for å pynte den med fjær osv...også fant jeg en snakke pinne..den er så flott...
Føler det som om alt faller på plass og det er så godt.men samtidig så er jeg så i villrede over mine syn i fra trommefeisen så hvis du har noen ideer så kom gjerne med dem er du snill.....

Venter spent jeg da