Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
Jeg lukker øynene og ser to lysende øyne, og konturene av en ulv trer frem. Ulven ser meget morsk ut, og jeg er litt forundret over dette at ulven er morsk. Det er mørkt rundt ulven, og den stirrer rett på meg. Ulven forsvinner, da en gullaktig maskelignende ansikt dukker opp, det er en kvinne, hun ser nærmest gudinneaktig ut. Før har hun hatt øynene igjen, nå er de åpen og vender seg sakte mot meg. Øynene skinner av gull/sølv, en klar glans. Hun forsvinner, og to små baby/barnehender dukker opp, bare disse hendene. Auraen rundt er klar grønn, barnehendene folder seg og den grønne aurafargen rundt hendene vider seg ut og blir større..
Dette er slike syn som kan dukke brått opp, for så å forsvinne like fort. Her får jeg ikke tak i meningen.
Noen som vil forsøke seg på en tolkning? Hva vil ulven fortelle meg, ved å vise at den er morsk. Denne "kvinnen" som har et ansikt som er formet  som en maske, virket vennlig.
Jeg følte redsel da barnehendene dukket opp.
Anonymous
Kanskje et  varsel  at du skal enda et stykke  videre  i  din  åndelige utvikling... men utryggheten stopper deg..
Kanskje  du  skal  gå inni deg  selv og  finne det lille barnet(barnehender  som er  blitt store)
Når du har funnet det lille barnet gitt det annerkjennelse  lys  og kjærlighet..  er  det en gjenfødelse  og du er hel..
Lykke  til,,, :respect:
Anonymous
Takk skal du ha, å finne barnet i meg selv, falt meg overhodet ikke inn.
Ja, du sier noe der.
Anonymous
Kjempe viktig Fønix...
Jeg  måtte selv gjennom den prosessen..den var  tøff  mye sorg og mye tårer  fulgte med. det lille barnet som  var blitt forsømt . men  du verden for en kjærlighet og  god følese jeg  fikk  oppleve med meg selv  ettepå... :innocent2:
Anonymous
Ok, da faller alt på plass  :icon_biggrin: Da forstår jeg det med ulven også ,tror jeg.
GjenopprettetMedlem
Det viktigste er å finne barnet i seg å se om det er noe som kunne ha hendt i din barndom som gjør at du sitter fast.Da er det viktig å hente den sjelebiten øg å få den på plass.
Anonymous
Jeg har ikke fått noe inntrykk av at jeg er noen tolker når det gjelder andres reiser eller drømmer. Kan fornemme enkelte ting når det gjelder meg selv.
Da jeg leste dette innlegget ditt, Fønix, fikk jeg for meg at det med barnehendene har noe å gjøre med at noe er nytt for deg (noe nytt du er igang med?), og den klare grønnfargen indikerer balanse og vekst. Ser for meg at du er igang med noe som er for deg og som vil utvikle seg. Noe som skremmer deg, men som er nødvendig... :innocent2:
Dette er bare noe som kommer til meg...karnsje er jeg en liten tur på vidda, og der er det kaldt nå... :o
Anonymous
Jepp, jeg er imponert Kira. Synes du er god til å tolke, og det stemmer på en prikk. Du snakker om vidda, hehe. jo jeg har faktisk tenkt å flytte til finnmark,    :lol: til sommeren. Dette hadde jeg aldri trodd at jeg skulle gjøre, før jeg dro dit på ferie i sommer. Jeg vandret i mine barnespor og oppsøkte mine røtter, deriblant mitt første møte med min biologiske far.
En far som har åpnet sine armer og inkludert meg med en gang, samt hele familien på farsiden. Nå skal jeg flytte dit, jeg gleder meg og samtidig lurer jeg på hva jeg går til. Det skremmer litt også å bryte opp her jeg bor nå. Men jeg føler ikke at jeg hører til her jeg bor , finnmark er hjemme. Det føles som om jeg er i gang med å skifte identitet, skal ta min fars etternavn, som føles mere rett for meg. Jeg blir integrert i den samiske kulturen, for jeg kan nå endelig stå frem åpenlyst og si at jeg er same  :icon_biggrin: Alt har skjedd så fort, så fort at jeg nesten ikke rekker å trekke pusten. Det er en skrekkblandet fryd som jeg sitter med. Livet kan jaggu meg føre til mirakler.  :icon_biggrin:
Takk for det du sier med den setningen : Noe som skremmer deg,men som er nødvendig... Det ble et puff for meg i den retningen jeg tenkte å bevege meg inn i, for jeg har vært litt i tvil i de siste dagene på om jeg virkelig skal ta og flytte.
Anonymous
Fønix!
Jeg får frysninger over hele meg og tårer i øynene når jeg leser dette.  :wub:

En åpning, en gave, en ny mulighet for vekst og forvandling. Men all reell vekst innebærer også det å møte frykt og utfordringer. Jeg må bare gratulere deg og ønske deg all mulig lykke videre på ferden! :icon_biggrin: :eusa_clap: :eusa_dance:
GjenopprettetMedlem
Jeg reagerer akkurat som Perle. Og di barnehendene brenne seg fast på netthinna her. Ser for meg dem som uskyldige, åpne, kjærlighetsfulle, nysgjerrige, trygge.

Wow! For en spennende og fin vei du går  :wub:

UlveMor
Anonymous
Fint å høre at det stemte så godt. Litt snodig at jeg slo opp på akkurat  dette innlegget ditt, og at jeg fikk denne følelsen ...er litt imponert, jeg også, siden dette ikke egentlig er min sterke side. Karnsje noe nytt som har kommet til meg.
Lurer på hva ulven og kvinnen (gudinnen) symboliserer i denne sammenheng? Hadde vært fint om noen andre her kunne fortelle litt om det.
Uansett så ønsker jeg deg,Fønix, alt godt og lykke til, hva du enn måtte velge å gjøre. :)
Anonymous
Gudinnen vet æ ikke. Men ulven har dukket opp tidligere, og nå ganske nylig kom den på en reise. Der jeg ble nærmest maltraktert av flere ulver, og der jeg ble på minnet om en drøm jeg hadde som barn. Kanskje ulven ga signaler om det som ventet på denne reisen.
Jeg synes så klart du skal stole på dine følelser og din intuisjon Kira .  :wub:
Takk ellers til dere andre  :icon_biggrin:
GjenopprettetMedlem
Et par strøtanker til:

Jeg tenker at Gudinna har å gjøre med ditt høyere selv, din alliert i de himmelske sfærer…..hun har nå åpnet øynene! Sterkere og mer direkte kontakt er oppnådd eller i emninga. Kanskje kan du spørre Ulven om hvorfor den er morsk?

UlveMor  :wub: