Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
AdsBot [Google]
I høst reiste en gruppe fra Sjamansonen til Peru. Jeg kunne ikke være med

, men er veldig spent på opplevelser fra turen. Hvorfor skriver ingen av dere som var med??
GjenopprettetMedlem
Inntrykkene er mange etter en sånn tur. Og vi jobber vel alle sammen nå med å sortere og fordøye, sette opplevelsene i sammenheng med vårt hverdagsliv, prøve å se sammenhenger og jobbe videre med den lærdommen vi fikk i ritualene.
Dette tar tid. Jeg for min del har lyst til å kunne vise til hva det har gjort med mitt hverdagsliv også, ikke bare fokusere på visjoner og fantastiske opplevelser som var der og da... Mulig jeg er perfeksjonist..
Reisen sett fra det dagsbevisste planet, er heller ikke lett å beskrive. Peru og Norge er så forskjellige. Og inntrykkene er så mange, man vet ikke helt hvor man skal begynne, eller hva man skal ta med og hva man skal utelate. Tar man med alt, vil det bli til en stor, tykk bok

Men ha tålmod med oss, så kommer det nok noe rekende etter hvert

GjenopprettetMedlem
Man er vel ikke akkurat den samme etter Ayahuascha
den lille død har det med å transformere psyken!
Jeg har brukt enteogene planter i mange år,det er alltid spennende å følge med nye hoder,når de åpnes for det "osynliga".
Velkommen alle sammen til den andre siden!!!