Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Er det noen som vet om et vesen med kråke hodet og kvinnelig kropp i ført i lær kjole?Hvem er det og hva står den for?
SEO Crawler
hmm...

kanskje det er "kinky mama"???  :eusa_liar:  :razz:

i kra-krakilsk variant  :biggrin:
GjenopprettetMedlem
NEI hun er meget anstendig :-\.     
GjenopprettetMedlem
Hi hi.... torstein da.....  :w00t:
SEO Crawler
uff, ja, der ser dere. Intuisjonen svekkes betydelig av sjelens lavere tilbøyeligheter.. :shyone:

beklager!  :innocent2:  :wub:

høres ut som et mytologisk vesen, må nok være knyttet til kråker da, som er svært kraftfulle og mystiske..

(nå skal jeg logge av, både nettet og dagsbevisstheten....må rekke morragymnastikken)
GjenopprettetMedlem
Hei, Kjekken  >:(

Dimi, du har dine egne råd. Gjør for deg selv som du gjorde for meg.
Smell på Ailos tromme CD eller få din ekselente samboer til å tromme for deg - også reiser du tilbake til denne "damen" og spør selv...

:wub: Elin
GjenopprettetMedlem
Har gjort det,uten flaks.Noen tar på meg enten på hodet eller skuldere pluss at jeg ser skygger og lysende sommerfugler.Lurer på hva som skjer? Rare greier :o :o :o :o :o :o :o
Sensis [Crawler]
Vil du hilse på
fuglen i mennesket

eller mennesket
bak masken

så la kvinnen ta av seg
kråkehodet

eller la kråken ta av seg
kvinnekroppen...

Hva er da
igjen av  ditt syn?

Hvem synger i skyene?
Hvem danser til sangen?

Hvem eier øyet som ser
og øret som hører?

Fantasien vever
forstandens verden.

ailo
GjenopprettetMedlem
Hun er litt sparsom til å vise seg,er ikke klar å se bak masken enda . Det kommer noe ukjent og samtidig føles det som kjent ,men glemt . Ta av masken ,dans med meg, så vil jeg se .Nær meg med forståelse. Mine ord til henne neste gang.                                                                                                                mange takk. :idea: :idea: