Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Reise 5

Møtes umiddelbart av løven og vi springer ved siden av hverandre og møter tre (mulig flere) ulver som slår seg sammen med oss. Et åpent slettelandskap kommer til syne og der står det en liten negergutt. Han ser veldig fornøyd ut. Vi hilser og løper videre mot en grå, søpplete skråning hvor det stikker ut et stort rør. Kryper inn i røret og kan etter hvert reise meg og gå innover. Ser en lysning foran meg og der er ei eng full av hvite orkideer og flotte hvite svaner. Det er en deilig atmosfære der. Brått blir jeg rykket videre og det kjennes som om kroppsdelene vrenges av meg under høy hastighet. Bråstopper på en perrong hvor en ung lutrygga gutt står og ser bortover skinnegangen. Med voldsom kraft blir jeg kasta gjennom ei stor glassrute/vegg. Glasskår, blod og avrevne kroppsdeler ligger spredd overalt. Alt suges inn i et svært nesebor og gjennom en tunnel for deretter å havne i ei skypumpe/orkan. Dras hastig inn mot midten hvor bitene samles og alt er stille og rolig. Her flyter jeg stille rundt og sakte sakte glir jeg gjennom en tunnel som er kraftig opplyst av hvitt lys i tynne striper. Kommer ut i en skog og klatrer der opp i et tre. Over meg er det klar blå himmel og en ørn svever og stiger oppover. Over den henger og snurrer en ring/krans av bjørkeløv og alt er bare deilig.
”Bildet” fader vekk og jeg er tilbake.
Anonymous
Har lest om de 5 reisene du har hatt på kort tid...du store verden
hvor travelt du har hatt det! :w00t:
Mye spennende har du opplevd...
Takk!
GjenopprettetMedlem
Wow! For noen sterke reiser du har opplevd!  :w00t:
Har bare "vage" erindringer av mine egne reiser...  Håper de blir tydeligere med tiden...  ::)