Så fort jeg dro hodet telefoner over øra ,kom frykten krypende fra beina og rett etter det kjente jeg skritt rund beina mine.Paniken grep hjertet mitt,jeg holdt meg rolig med en god porsjon vilje og vile verken se eller røre på meg.Tross for paniken som lammet meg gikk jeg antageligvis i transe,for at en liten lyd som ble skapt av samboeren ble til en eksplosjon i hodet tross den høye tromminga.Eksplosjonen fikk meg til å kaste vekk hodetelefoner og pese.
Jeg måtte bare fine ut av hva det var.
På med hodetelefoner og denne gangen med fokus på hvor kommer frykten fra.
Så fort tromminga startet var jeg i transe ,jeg kjennte at noen drog meg lett i beina og tråkket ved venstre fot.Siden fokus var rettet på kilden til frykten var frykten besynderlig nok borte.
Følelse i venstre side av kroppen gradvis blitt mindre og felt med statisk elektrisetet tok over.
Innsikten kom som i form av en energi, energi som er rettet for å se frykt inn i øyet og bak i.
Ikke var redd!, det er ikke så skummelt som det føles eller ser ut som.Frykten skaper seg selv i våres sinn og bruker vår energi til det.Noen ånder har den evne i å pirke i frykten og vekke den for å påvirke oss enten på godt eller ondt.
Mens en ser i fryktenes øyet,kan en samtidig prøve å se bakom øyet og.
Healing av seg selv eller andre hindres blant annet av frykt.

Ravnen har den kunnskapen til frykt forløselse og gjennomskuelse,ravnen viste meg det i kveld.