Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Nutch/CVS [Bot]
For en drøy uke siden ble jeg rammet av et stort ulykke. Og jeg mistet kraften min. Som dere vet har jeg nå fått kraften tilbake. Dette var oppskriften til:

torsdag: skrev til Ailo. Det var skriket for å gå inn i smerten

fredag: tok grepet (kommentar til Ailos innlegg finnes på forsiden)

lørdag: tok en trommereise om kvelden, trommet selv (diktet ligger på sonen)

søndag: ringte til en venn og spurte hans kone om å legge hendene på meg (hun er fisioterapeut med spesialutdanning)

mandag: satt hele kvelden foran ilden

tirsdag: gjorde en spasertur med konen min gjennom den mørke skogen (om natten)

onsdag: ba en vennine om å tromme til meg men forstod bare reisens første halvpart

torsdag: feiret sammen med 20 andre inbolc/Birgit/Lichtmess ved å danse og ved å drikke ajahuasca. Så forstod jeg hele reisen. Jeg så Sarakka danse over fjelltoppen.

fredag: skrev diktet om den andre trommereisen

Hvorfor skriver jeg dette?
For å takke. Ved å dele med dere fikk jeg kontakt med deres kraft og så med min egen kraft igjen. Takk for hjelp til dere alle, takk, takk, takk.

Mens jeg skriver dette blir jeg oppmersom på at oppskriften ligger i meg selv:

Navnet mitt har to stavelser: Ved det lange Gååå-et går tonen ned og så spretter det korte ja-et opp. Det vil si jeg går til tross for motstand som angst, sorg og smerte (motsols i symbolet) inn til sirkelens sentrum. Der blir det klart hva som skal gjøres og noe nytt tar til.

Finn oppskriften til deg selv også i deg!

Dette er symbolet til Gååå-ja:
📎 G
GjenopprettetMedlem
Takk til deg Gåååja som deler dette med oss,
og ja det er inn vi må for å finne oppskrift
GjenopprettetMedlem
Flott! Ja, du handlet ! Virkelig!  :eusa_dance:

Herlig logo!
Anonymous
Så flott å høre, takk for at du deler  :wub:
Anonymous
Det risler igjennom meg, dette her. Takk for at du deler. :eusa_pray: :D
GjenopprettetMedlem
Så flott Gåååjaaaaaaaaa.... :biggrin:

Det er jo det som er så fint med denne sonen.....Man henter inspirsajon, krefter og ikke minst litt bæckup når noe stagnerer.

Takk for at du deler med oss... :wub:
Anonymous
Tusen takk, Gåååja!  :wub:
Anonymous
Takk  :wub:  Dette ga skikkelig gode følelser og lese.
Anonymous
finne oppskriften til meg selv i meg selv - oppdage og ta i bruk evnen og instrumentene til selv-healing. jess, er i gang.
Det var bra å høre litt om hva som lå bak hos deg.
GjenopprettetMedlem
Gåmann du er gomann Gåååja (Tellot mæ et aldri så lite Kraftuttrøkk med "Bergensk aksent" !)  :)  :respect:
GjenopprettetMedlem
The only way is up!! :wub:

and down. :respect:
GjenopprettetMedlem
Wow! Jeg blir helt rørt, jeg. Takk for at du delte.