Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Lurer på om noen av dere erfarer eller vet noe om å se farger.
Jeg har i det siste halve året i økende grad sett farger på folk og dyr. Det er små eller større felter som kommer i skarpe glimt både når jeg healer og utenom. Det kommer bare tilfeldig og jeg kan ikke fremkalle det selv. Som oftest er det blått(healingfargen), lilla, rosa, grønt og hvitt. Det hvite er alltid over hodet. (Ser ikke hele auraen). Kan man øve seg opp til å holde fargen lenger eller bruke det på andre måter? Det er like morsomt og spennende hver gang det skjer. Fint om dere har noen synspunkter ;) på dette.
Anonymous
Ja, er det ikke morsomt å se farger   :icon_biggrin:
Jeg lurer på om det hvite over hodet er eterlegemet du ser, det er en  nærmest gjennomsiktig hvit farge som ligger tett inntil kroppen. Hvor langt opp er det?
Det går fint an og øve seg opp til å se aura. Du kan foreks finne en villig prøvekanin og få personen til å stille seg inntil en lys vegg. Det er en stor fordel at personen har lyse klær på seg, hvis ikke , kan du tulle et lyst pledd el noe rundt personen. Så setter du deg fremfor personen, stirr først i pannen på vedkommende, så lar du blikket gli ut til siden. Her er poenget at du ikke skal stirre, men la blikket være litt sløvt. Tenk deg at du sitter på et kjedelig møte og stirrer tomt ut i luften. Da vil du kunne se farger. Fargefelt som dukker opp  et lite stykke fra personen kan være en hjelper/guide, en eterisk skikkelse, farger kan variere.  Pass på å fjerne bilder og andre ting fra veggen, så du ikke forveksler energien fra dette med en hjelper. Mange som har bommet på dette.
Ellers kan du øve deg opp på å se auraen rundt hånden din. Farger i auraen kan fortelle noe om en person. Ser jeg rødt foreksempel på et kne, eller i pannen tyder det på at personen har smerter el har en blokkering der. Men det kan også bety andre ting.
Vet ikke om du har lagt merke til at folk har en aura trekant i pannen sin, fargen på trekanten forteller meg hvor åpen personen er. Jeg er ingen ekspert på aura og tolkningen av farger, men synes det er morsomt å forske litt på dette.
Har noen andre lagt merke til denne trekanten i pannen? Jeg lurer litt på hva det betyr?
Håper at dette kunne være noe til hjelp for deg.
GjenopprettetMedlem
Takker så mye for svaret  :)
Den hvite "prikken" er vel ca en halv meter over hodet noen ganger litt høyere. Har prøvd noen øvelser med å henge opp ark med fargesirkler på hvit vegg og sitte og myse på dem. Det blir litt uklare farger og ikke så skarpt som glimtene.
Øver på å se auraen rundt folk og ting men da ser jeg bare hvitt. Veldig spennende dette her med auratrekanten i pannen. Har sett fargeglimt i pannen på folk men rekker ikke legge merke til fasongen. En trekant er jo et ganske sterkt symbol. Hvis jeg kjenner personen jeg ser farger på prøver jeg å finne en sammenheng. Har healet endel på hester i det siste og der får jeg ofte tilbakemelding fysisk om de har plager noe sted, men noen ganger også farger.
Anonymous
Har sett auraen over hodet på noen en gang, da jeg var på trommereise, og nettopp hadde satt meg opp igjen etter reisen. Jeg så hvit aura ca en halvmeter over hodene på de som satt rett overfor meg jeg også, slik vissviss snakker om.
Jeg har hørt at man kan se auraen både med og uten farger. Jeg så auraen på et tre en gang også. Det var også uten farger. Det var som hvitt lys, dansende røyk, og hva skal jeg kalle det, gnistrende glitter-greier. Virker som at desto mer åpen man er, desto mer farger ser man.
Anonymous
Ja, det hvite kan man se rundt alle ting, alt av gjenstander, også rundt trær, planter. Jeg mener dette er det innerste laget i auraen til et menneske, den er også lettest å se.  Jeg tror dette kalles for eterlegemet.  Hm men jeg er ingen ekspert, og vet i grunnen lite om aura  :redface:

Fikk forresten en bok i posten i dag (at jeg alltid skal glemme å avbestille bøker), den handler om å lese sin aura.
Så da er det mulig jeg kommer tilbake etter å ha lest boken, muligens rødmende for at jeg har villedet med mine kunnskaper.
Jeg er litt nysgjerrig på det med trekanten i pannen, jeg har sett det på noen, deriblant min forhenværende, pluss at han har sett på meg.
vissviss det høres spennende ut at du ser fargeglimt i pannen (der som det tredje øyet ligger). Hvilke farger har du sett der?
GjenopprettetMedlem
Jeg ser oftest indigoblått men også en rosa/lilla farge. Det kommer jo så plutselig og jeg er uforberet men som regel avslappet. Så fint å høre at andre ser dette også. Lurer innimellom på om jeg må få sjekket "pæra"  :lol:.
Har sikkert noe med å gjøre at man tør å åpne seg for mer, og det kommer vel i det tempoet det skal. Jeg ser ikke gult, orange og rødt ennå. Hva heter boken om auraen?
Anonymous
:lol: Da er det sikkert mange som må få sjekket "pæra".
Boken heter: Les din aura med Jane Struthers