Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
I dag hadde jeg en fin opplevelse i skpgen som jeg kjenner for å dele. Glede delt er dobbelt glede :biggrin:
Jeg var inne i skogen på ett sted jeg har tilbrakt litt tid i de siste månedene. Ligger nede ved Maridals vannet. Har vært der mye fra jeg var liten av. I dag var det tåke og en trolsk stemning i skogen. Jeg kunne merke nærværet til åndene i skogen spesiellt blant trærne og småfuglene. Jeg gikk der og sang litt for meg selv og skogen, følte jeg sang sammen med fuglene i harmoni. De sang til meg og jeg svarte. Jeg kom frem til stedet mitt, jeg kaller det ett kraftsted for meg. En indianer jeg har møtt på reisene mine har bedt meg om å dra dit, så jeg prøver å dra dit når jeg har tid. Jeg hadde med meg røkelse og en rasle. Jeg er jo ganske fersk i sjamanisme og vet ikke helt hvordan jeg skal gå frem alltid, men har fått en tillit til at jeg har i meg det jeg trenger og resten går på intuisjon og impuls. Jeg påkalte åndene ved å brenne røkelse og rasle med raslen i de fire himmelretninger. Jeg ba dem vennligst om å komme for å vise meg min vei videre. Jeg setter meg ned for å rasle videre. Etter å ha sittet en stund får raslen sitt eget liv. Den farer av gårde, jeg hengir meg til bevegelsen. Jeg prøver bare å være ett instrument for raslen. Jeg kjenner jeg får lyst til å reise meg å røre litt på beina. Jeg finner fort en rytme og står midt i skogen og stamper beina i rytmen. Raslen har fått liv i seg og farer opp og ned og frem og tilbake. Etter en stund roer det hele seg ned og jeg setter meg ned i stillhet. Inne i fra meg selv kommer så en meldoi opp og vil ut og frem over munnen min. Jeg åpner munnen og ut kommer ett lite stykke magi(som jeg føler det). Jeg sitter å synger av full hals og vet ikke helt hvor melodien kommer fra, jeg synes det er en veldig vakker liten melodi. Slik blir jeg sittende en stund å synge for de som hørte på. Etterhvert faller jeg ned i stillheten igjen og blir tankefull. Jeg er overrasket over hva som skjedde. Jeg sitter slik og funderer om jeg hadde fått svar på hva jeg ba om hjelp om eller ikke. Her jeg sitter nå tror jeg kanskje at jeg bør utforske sang mer. Har alltid likt å synge og fått masse kraft gjennom sangen.
Takk for at jeg får lov til å dele dette med dere, har ikke mange andre jeg føler jeg kan snakke med mine erfaringer om som tar meg seriøst.
Glad i dere alle sammen, klemmer og kjærlighet :wub: :respect:
Anonymous
For en flott opplevelse!
Skulle gjerne likt å høre den sangen. Fornemmer at den er svært vakker
Anonymous
Takk for at du deler. Dette var aldeles nydelig. Skulle gjerne vært en fuggel i skogen der og da. :eusa_dance:
GjenopprettetMedlem
Åhh... sååå vakker opplevelse!  :biggrin:
Anonymous
Nydelig...og jeg tror du har mye kjærlighet i deg,Magnus.
Det er med på å gjøre din verden vakker.
                                                        :wub:
Anonymous
Helt fantastisk Magnus, slipp til sangen  :eusa_dance: :wub:
GjenopprettetMedlem
Jeg likte denne historien! og det er noe ekte med det som bare kommer av seg selv, selv om du ikke har så mye erfaringer enda. Det minner meg litt om samene som får sin egen joik!

Mvh Stridshjelp
GjenopprettetMedlem
Det høres ut som at du har fått kraftsangen. Dette er en stor gave.Det er sikkert mere der de kommer i fra.
:eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:
GjenopprettetMedlem
Det var en fortreffelig opplevelse,du har fisket etter kraft og fått storfisk.
Den positive innstillingen din har vekket sympati med åndene!! :wub: :respect:
AdsBot [Google]
Fantastisk fin opplevelse. Jeg håper du husker sangen og bruker den som din når du måtte trenger den.
GjenopprettetMedlem
:eusa_clap: Flott og vakkert. Dette var hærlig å lese. Ceeep it going, og syng av hjertets kraft.... :wub: