Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
Jeg tenkte reise till øvre verden og hade et spesielt spørsmål å spørre, men midt kraftdyr insisterte på at vi skulle reise til øst. Spørsmået er ikke relevant her, for de kom inge svar på det. Det er denne reisen i kombinasjon med en drøm på natten etter, som jeg gjerne vil ha refleksjon på.

Min erfaring fra øst er øynekuller, øyenstikker, kjøttetende vekster og aliens, (skrev om det i telerkijs tråd om utenomjordisk kontakt) så jeg følte vell ingen større lust att reise dit, men sa OK til kraftdyret

REISE
Vi klatrede opp på en stige og kleiv på den hvite ørnen som vi bruke fly på och susede ivei mot øst, mot det "store blå". Ulike øyne tonede seg in i reisenmiljøet, men det hva inge trivelige øyer. Vrede øyer. Etter en stund såg jeg at vi passerte over øynekullene, øyenstikkene og utomjordingarna som jeg sett i en tidligere reise, men vi fortsatt enda lengre øster ut. Vi kleiv av på en klippe og satte oss ned. Her passerte dødskaller (kranium) og monster forbi. När vi suttit där en stunn, kallede trommen på återreisa och vi fløy hjem på den hvite fuglen.
Det var ikke noe svar på midt spørsmål

DRØM
På natten etter drømmer jeg at jeg sitter i skogen og samtaler med noen. Han sier att det er mye krypdyr, man ikke ser. Han luft et treskive og under den, vaer 2 salamandrer. Jeg reagerte først med ubehag, men husker at jeg faktisk haft 4 salamandrer som husdyr. Jeg koste litt med en av salamandrene og tok å klappe den ømt. Så kom en svart hoggorm og jeg ble veldig redd. Forsøkte sitte taus, men den attakkerede, så jeg hoppede over den og sprang etter stien og der vaer mange slanger i risen. Den forste slangen vaer etter meg och så fort jeg stopped opp, attakkerede den. Till slutt grep jeg fatt i et pinne og holdte frem, så att slangen beit fast iden. Våknede opp veledelig redd.

Hav tenker ni om disse ubehaligheter?

Midt spørsmål handlede om økologi og matholdning...
Dødskaller og monster har vell ikke med det at gjøre.
Anonymous
Har fått råd tidligere om at det gjelder å få slangebittet, for å møte angsten/frykten (?), og legge merke til hvor den biter. Tenker at du jobber med å møte frykten. Da jeg møtte en alien på en reise, symboliserte den for meg min følelse av fremmedgjorthet, men aliens kan sikkert bety mye.
Symbolikk jeg har lest om øyenstikkeren er at den i en myte var en omskapt drage, og at dragen som øyenstikker symboliserer illusjonen.
Anonymous
Det vaer interessant, at jeg må bli bittet... Jeg skulle ha latt bli pinnet  ::) men det er ju ikke lett at styre drömmene
Og at jeg må jobbe med å möte frykten... JA sånn er det! Ennåååååå! Er litt led på at jeg ikke slipper redslen... noen gang?!

Min tidligere kontakt med aliens i öster hade ett budskap:
Vi reiste videre og treffed på en armé med blå figurer med meneskelige kropper, men deres hoden var trekantet, uten öyer og med et riflet mönster. De bare sto der og tittede, uten att si noge. Så spelte de upp en filme med en militärarmé, så jeg forstod att de var en armé og jeg ble litt undrene om deres formål... men de sa ikke noe.
Jeg fikk en fölelse om at de vhor klar og sto der og ventede... Men på vad?
Anonymous
Kjenner følelsen, men ting tar tid og er man først der du er, er så er man på god vei  :biggrin:  Har ingen anelse om hva de blå figurene forteller. Men det er veldig intressant, for jeg synes det stadig dukker opp et eller annet med blått når jeg hører historier fra folk som utvikler seg åndelig. Jeg har også i likhet med flere andre stadig sett blått lys. Om det har noe med hverandre å gjøre vet jeg ikke.
GjenopprettetMedlem
Lie, vet ikke om dette kan hjelpe deg å tolke litt av drømmen: salamanderen
viser deg hvordan du har tolmodighet til å vente, handle og tenke rolig.
Salamanderen ber deg om å observere,- tenke først og handle etterpå.

Dette vet du kanskje fra før, men jeg legger det inn alikevel.  ;)