Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Jeg ble innhyllet i farger i natt.....vakre farger.

Det startet med en eksplosjon av orange..I alle nyanser. Rødt, gult gull, gul, som sammen ble den nydeligste orangefargen jeg har sett.
Distrahert av den svarte kanten rundt eksplosjonen, hoppet jeg likegodt inn i eksplosjonen.

Jeg følte solens nærvær, ilden, alt det som gløder og er gyllent. Jeg danset med fargen.
Lange nydelige slør av orangefargen smøg seg rundt anklene mine, oppover, oppover,
til den tyllet hodet mitt inn i et orange sjal. Imens lekte jeg med de flammefargende nyansene
i eksplosjonen. Det hele var en fryd, en glede, en hyllest fra meg til det varme.

Jeg sovnet, bråvåknet...å sluttfasen var det samme, men i nydelig lilla eksplosjon. Akkurat det samme.

Mon tro hva som skjedde i mellomtia... : :o

:wub:
Anonymous
Hvilken herlig opplevelse!
Jeg liker ju de varme fargene fra gul - orange - röd  :wub:
Tenker på solarplexuschakra og navlechakra... kanskje noe skjedde der?
GjenopprettetMedlem
Aner ikke LIe..men det får jeg vel kanskje merke senere?
Tenkte at det kanskje har noe med chakraene å gjøre....
får åpne bokji...å lese litt om dem. Kanskje jeg finner
ut noe der  :)
GjenopprettetMedlem
Vakker drøm, Silva :wub:

Jeg tenker at farger er healing . Farger betyr forskjellig for forskjellige personer.
Ganske uvanlig å drømme i farger, så vidt jeg vet. det høres ut som du hadde en flott healingseanse i drømmen

Hvis jeg mediterer /reiser , blir jeg ofte innhyllet i forskjellige farger , hvis jeg kommer til et healing- sted .
Det kan også være farger jeg ikke kjenner igjen fra jorden.

Jeg har en farge - meditasjon jeg pleier å gjøre . Den er alltid veldig bra , hvis jeg er ufokusert /har lite energi .
Da dukker det opp farger , som gir meg det jeg trenger .

Takk for at du deler  :wub:
GjenopprettetMedlem
"Silva":

Jeg ble innhyllet i farger i natt.....vakre farger.

Det startet med en eksplosjon av orange..I alle nyanser. Rødt, gult gull, gul, som sammen ble den nydeligste orangefargen jeg har sett.
Distrahert av den svarte kanten rundt eksplosjonen, hoppet jeg likegodt inn i eksplosjonen.

Jeg sovnet, bråvåknet...å sluttfasen var det samme, men i nydelig lilla eksplosjon. Akkurat det samme.

Mon tro hva som skjedde i mellomtia... : :o

:wub:

For en fantastisk drøm Silva. Oransje forbindes jo med livskraft, følelser og instinkter. Den gule farven er gledens lys og intellektets ild, kontroll og kraftens lys. I solens farve finner vi emosjonene våre. Den røde er også kraftens farve, og representerer jording og stabilitet. Gullet er solen, representerer visdom og åndelig bevisstheten. Den lilla farven (fiolett??) er det åndelige og visdommen.

Er ikke rart at du følte varmen, kanskje noe som er blitt forløst?? Husker du de to forrige drømmene dine? Jeg gjenntar - En fantastisk drøm.  :wub:

RITA
GjenopprettetMedlem
Tusen takk dere.... :wub:

Jo Rita, husker de forrige drømmene... ;D Takk for fargebetydningene..... :wub: