Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Lå i en sofa på terassen søndags ettermiddag og slappet av, tenkte på alt og ingenting egentlig. Det var varm luft og lett overskyet vær. Vanligvis er det skyer jeg kikker på når jeg ligger slik, men her ser jeg plutselig mange små, gjennomskinnelige, "lurvete chiffongballer" som farer gjennom lufta over huset vårt. Noen hadde større fart enn andre. De fleste kan beskrives med farger som glassmaneter med en slags gjennomskinnelig kjerne, virket som de var i bevegelse hele tida, en sånn vibrerende dynamikk med masse energi. Nesten alle hadde en slags slep etter seg. Noen var større og av mørkere farge, men like fullt gjennomskinnelig. Virket som de mørkeste fløy tyngre enn de andre.

Jeg var verken overtrøtt eller rusa, og så dette fenomenet i sikkert 10 minutter. Så kommer resten av familien kom ut på terassen. Spurte de andre i en lett tone om de så "det der" oppe i lufta. De kikket etter, men så uforstående på meg. Og det visste jeg vel på forhånd... Nåvel, jeg så det jeg så, men bestemte meg for å "slå av", det ble litt for distraherende det hele ...midt i kaffeselskapet .... og borte ble de.

Noen som har en forklaring ...?
hilsen kariw
GjenopprettetMedlem
Hei kariw

Ailo har ett standardsvar som er gyldig her: "spør shiffongballene"  ;D

Hilsen alabast ::)
Yahoo Slurp [Bot]
Hej Kariw :icon_biggrin:

Det du så er ORBS, - de fyldte energi bobler man kan se på fremkaldte billeder såsom som på dette link:

http://theshadowlands.net/ghost/orbs.htm

Hilsen Shamanen  :icon_biggrin:
Anonymous
Nå Shamanen, du menar väl "illuminated dust-particles caught by a digital camera" ;)

Mvh,
Thomas
Yahoo Slurp [Bot]
Hej Trumman  :icon_biggrin:

Hej, det mener jeg ikke; for der er jo nogen der kan se dem uden de er fældet ned på papiret, som et billede fra et digitalt camera....  :w00t:

GjenopprettetMedlem
Hei.
Nå har jeg lest en del om orber, og jeg er ikke tvil om at det er det jeg ser.
De er mye vakrere i sin tredimensjonale form enn det man ser på foto, levende og pulserende energi i ulike størrelser og de beveger seg i ulik hastighet i alle retninger.
Det ser ut til at aktiviteten er varierende - skal bli spennende å bli nærmere kjent med dem ...

hilsen kariw
GjenopprettetMedlem
"kariw":

De er mye vakrere i sin tredimensjonale form enn det man ser på foto, levende og pulserende energi i ulike størrelser og de beveger seg i ulik hastighet i alle retninger.

http://www.etfriends.com/Bubbles.html
Yahoo Slurp [Bot]
Hej kariw  :icon_biggrin:

Det glæder mig du fandt ud af hvad du så, og håber du nyder deres tilstedeværelse  :wub:

GjenopprettetMedlem
Hei Shamanen - jeg er veldig takknemlig og ydmyk  ...
Klem, kariw