Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Aner ikke hva jeg skal skrive som tittel, men jeg har bare et spørsmål....om noen har vært borti lignende.
Jeg legger meg for kvelden, er trøtt. Men i det samme jeg lukker øynene ser jeg plutselig to gutter
som kommer gående rett ved meg. I det de skal gå forbi, stopper de begge forundra opp, og
titter på meg. Den ene kommer nærmere, og plutselig er det som om ansiktet hans er helt intil mitt,
mens han studerer. Dette kom så brått på at jeg skvatt og lukket opp øynene.
Jeg følte meg nesten som på utstilling, noe rart som måtte undersøkes nærmere.
Kvelden etter skjer det samme, men da er det en enslig kvinne som kommer gående,
også hun kommer og studerer meg nærme.
Noen som har opplevd lignende? Og vet noen betydning på dette?
GjenopprettetMedlem
Heftige greier med sånne ansikt som skal heilt oppi en!!
Jeg tenkte dødsriket,når jeg leste (mørkemann som jeg er)
Men det kan like gjerne være de levendes rike
Om dagen har vi jo telepatiske opplevelser,og da tenker jeg at under søvnen avdekkes hva telepati egentlig er
at vi er ett sinn,som kan bevege seg fritt mellom tid å rom.
Det kan være mennesker du har møtt i våken tilstand,og så tar du med deg de psykiske adressene deres inn i "søvnen" og møter dem igjen der
når trådene i livs-veven samles.
(det kan være nok med et lite glimt av vedkommende om dagen,lyden av stemmen deres,energiene deres.)
Thjoho så lenge.
Bing [Bot]
Du har besøk av noen som har et budskap tror jeg. Og de har funnet frem til, kommet igjennom hos deg. Kanskje det er noe du skal formidle videre, kanskje har du allerede gjort det ved å fortelle om din opplevelse her.