Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Noen som våger seg på tolkning av denne reisen?:
Hentet av ørnen til inni et sirkustelt, tre elefanter gjør ting i takt........, ørnen flyr meg opp i trapesen, jeg husker/disser med stor ro og masse kunster........, spretter i nettet og opp igjen.....
Hadde som mål med reisen et spørsmål om hvordan jeg skal bruke og hva jeg skal gjøre med de sjamanistiske erfaringene jeg har lært hit til....., veien videre.........
Trenger litt innspill for å få fram budskapet her..........
Vit at jeg blir takknemmelig

Anonymous
"Bruk det du kan, lek fram det, våga göra svåra trix fast du är ny: du har ju skyddsnät, du kan inte göra illa dig. På detta vis lär du dig mer.
Våga vara clown. Stampa i takt; sjamani begynner i öronen."
---
Du skall få ett tips av mig för framtida resor: Snacka med dina kraftdjur och hjälpare! Spör f.eks. "ka mener dere me det här??" vis du ikke förstår. Kommunicera.
Gör man det slipper man komma tillbaka från en resa utan att veta vad slags svar man fått
Eller så handlar det kanske om att ha en starkare/rakare Intention/Mål med resan så det inte finns plats för tvetydigheter eller dubbelbottnade svar. Oftast är det bäst att göra én (1) resa för varje spörsmål, och ikke "blanda ihop" dom.
Mvh,
Thomas
GjenopprettetMedlem
Takker trumman....
Er nå sånn at jeg har gitt alle åndene, kraftdyr, hjelpere om å holde kjeft hvis ikke de hadde noe vist/klokt å "si", måtte det, for det var mye mas en stund her for meg, så ørnen er nesten umulig å Kommunicera med...., den bare flyr meg der den vil......, hmmm...., hvis du skjønner...
Men jeg har nok sikkert for mange spørsmål i èn reise....., må nok skjerpe meg der ja....., ikke så lett men...., trening...
Anonymous
"Dag-Ove":
Er nå sånn at jeg har gitt alle åndene, kraftdyr, hjelpere om å holde kjeft hvis ikke de hadde noe vist/klokt å "si",
Hehe, det kan man kanske ha lust till ja, när det kommer enkelte obegripligheter.
Men det var nog inte det bästa att göra, för...
...Om man vill bli en hel människa, om man vill vara ett blommande träd, måste man känna både ljusets och mörkrets makt, både små och stora sakers styrka... som Siv Siv Cedering Fox skriver när hon översatt och tolkat indianska dikter. Små och stora individer, men också små och stora medlinger.