Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Det er gått 5 år nå. Jeg møtte en person som drev med tarot og magick. En dag gikk han og kjæresten inn i bevistheten min mens jeg sov. De "chantet" eller snakket(veldig hardt) i et ukjent språk og skrek. Etter dette vibrerte hjerte igjennom til ryggen. Helt siden ritualet har jeg en utrolig frykt(spesielt rundt hjerte eller ryggen). Jeg har ikke jobbet siden det skjedde og gråter hver dag i flere timer . Vet du hva dette er eller om noen som kan hjelpe meg?
Anonymous
Jag er icke så erfaren på området, men jag skulle vilja si att det kanske är DU, som är med og bestämmer om du fremdeles är besatt eller ej... Så länge du TROR att det är det, ger du magin näring och den bästa näringen för sån här typ av elakhet (slem) är frykten. DEN är din egen värsta fiende.
Pröv först och slipp rädslan och låt allt renne av dig... och se om du merker noen forandring.
Hvis det ikke skjer noen forandring, kanskje du trenger hjelp ev noen kyndig?
GjenopprettetMedlem
Jeg er enig med Lie i at du kan bestemme deg for om de fortsatt skal ha makt over deg eller ikke. Det er frykten din som holder liv i dette.
Men det kan være at du føler du trenger litt hjelp i starten til å bryte dette. Hvis du trenger det, si ifra, enten ved å be alle på sonen om hjelp/kraft til å bryte dette, eller du kan sende meg en epost. Den finner du på profilen min.
Uansett sender jeg gode tanker og håper du klarer å bryte fri.
Anonymous
Hei sjurherman har du fått hjelp til å fjærne det som er satt på deg

klem bast
GjenopprettetMedlem
Jeg er enig med Inger Lise og Lie her. Frykten vår kan ha forferdelig tak på oss. Si i fra om du vil ha hjelp til å bryte med dette slik som Inger Lise sier, jeg er også tilgjengelig på pm.
Gode tanker og lys til deg
RITA