Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
EYES OF TRUTH har kommet endel nå i bevisstheten etter dype erfaringer i det siste.
Jeg erfarte i en kraftplanteseremoni ute i Naturen at jeg mistet alt håp - jeg hadde ikke noe mer å leve for - jeg var fortapt - Naturen var ganske "forstørret" i min bevissthet. Den sugde til seg min kraft og jeg bare henga meg til dens prosesser og da erfarte jeg etter noen timer gjenfødselsprosesser. Dvs jeg erfarte en kraftfull dødsprosess i min bevissthet.
Jeg snakker av erfaring ang døds- og gjenfødselsesprosesser i min bevissthet. Noen sliter med å komme ut av hengemyra til dødens bevissthet - dødsprosesser i ens bevissthet. En trenger nye ting som kan inspirere deg videre på din vei. Og finne metoder og verktøy som er meditative og transcenderende - noen som kan veilede en i sine prosesser. Det er vanlig å slite med sine dødsprosesser i sin bevissthet i denne verdenen. Men det handler om å våge å gi slipp og tørre å erfare nye ting - nye metoder og verktøy som gjør at en blir mer vant med å erfare diverse nye døds- og gjenfødselsprosesser i livet ditt. En kan med å bli ferdig med en dødsprosess i bevisstheten - sinnet sitt. Det kan en gjøre noe med - en styrer det selv. Og tar sine valg. Det er alltid håp. Og når man graver ned i en av dypeste mørkeste sider i sinnet og bevisstheten om at det ikke finnes noe håp så har man et enormt vekst potensiale i sinnet sitt.......og det handler om å være bevisst på det og ta tak i det på en eller annen måte.
Åndelige prosesser - fintune kontakten med EYES OF TRUTH - vårt multidimensjonale selv handler mye om døds- og gjenfødselsesprosesser i ens bevissthet. Er man bevisst på dette så vil det bli en vane og man vil lettere takle dette ang de metoder en benytter seg av og tar imot den læringen fra EYES OF TRUTH - Universet som en gave. Det kreves tid og hardt arbeid. Tålmodighet er essensielt. Å integrere denne kontakten er en individuell og tøff vei, men du verden så befriende å samarbeide med EYES OF TRUTH - ens multidimensjonale selv. Mange øyne og dører vil åpne seg.
En kan aldri være sikker på det man får opp i kanaliseringer o.l. er riktig, men det handler om å virkelig hengi seg til EYES OF TRUTH frekvensen i Universet som jeg erfarer det og da vil man jobbe for å tune seg bedre og bedre inn. EYES OF TRUTH har svaret på alle våre spørsmål, men det er ikke alltid lett å skilne mellom egobasert informasjon og EYES OF TRUTH informasjon. I en så fortettet dimensjon som vi lever i så er det mye hindringer i ens kommunikasjonsvei. Man får som regel bruddstykker av sannheter om noe og det er ikke alltid lett å skjelne. Men det kreves øvelse,øvelse,øvelse,hardt arbeid,hardt arbeid og hardt arbeid med seg selv
Jeg kommer i fremtiden - om noen år skrive en bok om EYES OF TRUTH frekvensen. Når Universet ber meg om å skrive den ferdig så gjør jeg det

Da vil det bli endel tanker selvfølgelig rundt EYES OF TRUTH frekvensen og mine erfaringer med kraftplanter. Og det vil også bli noe reisebrev fra diverse steder jeg har følt tiltrukket til ang reiser. Så kan folk få innblikk i mine erfaringer etterhvert på enda dypere plan og med mer dybde i reisebrev osv.
Noen andre som har fått tanker rundt sine erfaringer med EYES OF TRUTH?
Anonymous
takk for at du deler, og lykke til med din fremtidige bok

GjenopprettetMedlem
"The Eyes of the Truth "
is in the eyes of the beholder....
det finnes ingen endelige sannheter
sånn er min erfaring
vi kan bare ta inn bruddstykker
deler av en helhet
som er i stadig forandring
og som samtidig
har en grunntone
som er evig og uforanderlig
Flott hvis du skriver en bok, David. Du har mange fine erfaringer, del dem gjerne med verden

GjenopprettetMedlem
Lykke til videre med utforskning, skriving og bok.

GjenopprettetMedlem
Kanskje du skulle ta det litt med ro med plante-hjelpere en stund,du kan sette deg fast i en hengemyr av inntrykk min venn.
Eg fekk følelsen når eg leste,at du ikkje har kome gjennom sløret,og nådd forløysing av egoet,som er vanleg ved større "helte-dosar".
Ved for lite sopp,eller Lsd for den saks skyld, blir ein verande i eit slags limbo,der egoet fortsatt klamrar seg til kontroll,og ein blir strekt og vridd mellom to virkeligheter.
Eg kjenner igjen smerten i det du skriver.
Ta eit år pause fra enteogener og neste haust plukkar du norsk fleinsopp,fersk sopp verkar det dobbelte av den tørka.
(Norsk fleinsopp er kjent for å gje djupare og sterkare effekt en den mexicanske,etter det eg les på enteogen-net.)
The eyes of truth are always looking straight at you.
I love enigma too!!
Sandra and Michael Cretu!

Anonymous
Takk,for råd Teleterkij om erfaring med norsk fleinsopp vs mexicansk. Men mine allierte i åndeverdenen har ikke nevnt noe om at jeg bør ta 1 år pause fra enteogener/kraftplanter akkurat.

En ting jeg er blitt flinkere på er å integrere mine enteogen-erfaringer gjennom kroppen. Det har skjedd en transformasjon der i det siste halvåret på det - spesielt siste månedene. Og jobber med å finne mer konstruktive måter å bearbeide,fordøye og integrere disse erfaringer på. Og har funnet ut at det å kanalisere via ord og leke med ord og uttrykk er noe jeg skal ta tak i mer og mer. Og gå enda mer i dybden av det. Så jeg får bare følge intuisjonen min på det. Og finpusse mine kanaliseringegenskaper. Bruke det fornuftig. Jeg ser frem til å dra til Gabon i Vest-Afrika og være med på fin første skikkelige innvielse ang sjamanistiske metoder. Og når en er med på kraftplante-seremonier med andre eller har det litt med seg selv og Naturen - så er det små innvielser hver gang. Men å erfare en brukbar STOR innvielse i Vest-Afrika er noe jeg virkelig ser frem til. Mine maskuline og åndelig krigerske sider ser spesielt frem til å virkelig jobbe med mine røtter på enda dypere nivå enn før da.
Så en av mine intensjoner i de siste månedene har vært å fintune det å være en kanal for det jeg liker å kalle for som EYES OF TRUTH - som egentlig er det samme ordet på vårt MULTIDIMENSJONALE SELV - GUDOMMELIGE KRAFT - GUD/GUDINNE - KILDEN TIL ALT SOM ER. Og det å finne andre ord til de jeg har nevnt er spennende å gå i dybden av etter min mening. Og jeg jobber videre med det kanaliserings-prosjektet.

Å gå mer i dydben av måten å kommunisere mitt indre liv på er noe jeg har hatt problemer med i fortiden - så nå har jeg funnet mal og konstruktiv løsning på det og det merker jeg at det er perfick for meg akkurat her og nå og tiden som kommer. Og ikke minst hjelper det å integrere mine erfaringer med enteogener - fordøye ord og uttrykk som dukker opp og gå mer i dybden av det. Jeg lytter jo mye til Naturlyder og musikk generelt sett. Og jeg føler mer og mer sensitivitet og mer dybde i de erfaringer. Så det er viktig for meg i min bearbeidelses,fordøyelses og integreringsprosesser å jobbe videre med å kanalisere det jeg får opp fra mitt indre på forskjellige måter.
Trommen min har vært for mye i dvale nå - men merker også at jeg skal tromme mer i mine egne seremonier med enteogener ute i Naturen. Det fikk jeg også opp nå nylig. Et par seremonier i måneden sånn gj.snittlig med forskjellig enteogener er helt kurant for min del og ser frem til å integrere,fordøye og bearbeide det i fortsettelsen på min måte. Og jeg lærer alltid noe nytt underveis. Og ang bok jeg leser nå så er INN I NATUREN av Ailo Gaup perfekt bok å lese. Flere ord og uttrykk som han skriver der som gir meg inspirasjon til å gå enda mer i dybden av det han kommer med og mine erfaringer med min indre natur. Og spesielt ordet fryktsinn eller Mind of Fear skal jeg leke litt med og gå mer i dybden av. Og få frem interessante ord og uttrykk. Kanalisere det som er i meg om ordet MIND OF FEAR. Leke med både engelsk og norske uttrykk. Fint med litt nasjonalt og internasjonal kommunikasjonsuttrykk. Uttrykke min indre natur som handler om Kjærlighet,Visdom,Ekstase,Healing og Kraft. Selvhealingsprosesser i bildet og fintune mer og mer sitt multidimensjonale potensialet i verden