Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
Natten mot höstjevndögnet drömte jag at jag hörte en tromme och mötte en man ved en ild. Det var så mörkt at jag ikke kunne se, hvem han var. Vi stod på hver sida om ilden og han spelte på trommen... Jag våknede og låg där i sängen og lyttet en stunn og hörte også mansrösten synge. Jag ÄR vaken tänkte jag, men hörte trommen og mannen likevel... Jag tente lyset, satt en stunn på sängkanten, drack vann m.m og hörte mannen med trommen hela tiden.

Etter ett besök på toalettet, när lyset var slukket igen, var det ennå trommemusikk og sang hos meg. Jag låg där i mörket og lytte... tänkte vem ÄR det som spelar nu. Tänkte siden at det nok var en venn, som var ute i natten og spilte in hösten og at trommens lyd, reiste i den ikke ordinära verden, til meg.

Så kom där 2 öyer... 2 intensive öyer som glodde på meg... Det var ikke triveligt. Nei det föltes veldlig påtrengende og det var ikke lett å sovne, men till slutt gjorde jag det likevel, da natten utviklete seg till dag. Jag glemmer ikke de 2 öynene.

På morgenen etter spörte jag vennen, hvis han hade vart ute og trommet på natten, men det hade han ikke...

Det har skjedd en gang för, at jeg har våknet av lydet fra trommen, men da var det en annen man, som jojkade.
GjenopprettetMedlem
Kraftfull opplevelse du hadde Lie.
Inspirert av dette kom jeg til å tenke på just denne Høstjevns-feiring  helgen da vi var samlet hos Malaika.
Bål,Tromme,sang,natten,stjerner,øyne,skjønnhet uten tid.Kraft,synkronisiteter.
Det har vært en magisk helg,og jeg fått gooe healing hele veien runt.
Kramis.
:wub: och Bom-Bom-Bom inni vomm-vomm-vomm.
GjenopprettetMedlem
Noen tanker kring din erfaring og høstjevndøgn.

Igår hadde jeg mye å si om høstjevndøgn men det ble ikke formulert og nedskrevet.

Høstjevndøgn - balansedøgnet.

Et døgn da det er balanse mellom mørker og lys..
på hele kloten..
like overalt...

..hvilken balanse.  

Du hadde en vakker og skremmende opplevelse..
balanse?
det lyse skulle ikke eksistere uten mørket.

Eller og så er det noe lignende som bror min opplevde under en reise.
Tänkte siden at det nok var en venn, som var ute i natten og spilte in hösten

Han tenkte: "Dette er ikke på riktig, dette er noe jeg finner på."
Da hørte han en røst: "Da skal vi vise hvad vi kan finne på."
Han opplevde noe av det mest skremmende han vært med om.

En annen tanke jeg har er, du spurte jo vem det var som spelte.
Du fikk troligvis svaret, på den måten mannen kunne eller ville svare.
Kanskje ventet han på et takk.

Som sagt några tankar

Gunilla
GjenopprettetMedlem
Det var ikkje æ, men æ har da tenkt endel på deg det siste døgnet og pussig nok har det med en mann og hans trommer å gjøre...

For du skjønner det at jeg kom over en artist som har gitt ut en CD jeg tror du vil like - se: http://cdbaby.com/cd/macejka

Hadde egentlig tenkt å sende deg en PM, men...
📎 macejka.jpg
GjenopprettetMedlem
takk for linken, Ceno! For dette var fine saker! :eusa_dance: Enjoy! :eusa_dance: :eusa_clap:
Anonymous
den levende åndetromma, på høstjevndøgn, noen er heldige her
Anonymous
"gunilla":

Du hadde en vakker og skremmende opplevelse..
balanse?
det lyse skulle ikke eksistere uten mørket.

Gunilla

Jeg tror det er som gunilla skriver.  Dette svaret hadde passet glimrende inne på den øvre verden avdelingen, der ei viss tullsjur har skrevet om sine ekle syner.

Var det dette du mente Lie, med at du også hadde hatt ekle syner?

Trommen kaller på deg Lie  :wub:
Anonymous
"gunilla":

En annen tanke jeg har er, du spurte jo vem det var som spelte. Du fikk troligvis svaret, på den måten mannen kunne eller ville svare.
Kanskje ventet han på et takk.

Tänkte inte på det.... !
Tack för att du utvecklar mina tankegångar  :respect:

"teleterkji":
Bål,Tromme,sang,natten,stjerner,øyne,skjønnhet uten tid.Kraft,synkronisiteter. Det har vært en magisk helg,og jeg fått gooe healing hele veien runt.

Det kanske var DEG jag hörte?  :shock:    ...........................  ;D

"cenobit":

For du skjønner det at jeg kom over en artist som har gitt ut en CD jeg tror du vil like - se: http://cdbaby.com/cd/macejka

Tusen tack!  :wub: 
Anonymous
"Fønix":

Var det dette du mente Lie, med at du også hadde hatt ekle syner?

Ja det var det jag mente, ja  ;D

Trommen kaller på deg Lie

Ja det är nok sånn, at trommen kaller på meg... og det har allrede vist seg på flere måten og Vejla har gitt meg noe, som skal brukes på den kommende trommen  :eusa_dance: Det er bar pengene som mangler... !