Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Jeg vil formidle en reise gjort for en tid siden, i en sirkel jeg var med i. Hvem sin reise det var, er ikke viktig, men selve reisen syns jeg er så spesiell at jeg vil gjerne ha noen seriøse vurderinger. Jeg har selvfølgelig tillatelse av vedkommende til å fortelle den.
Ok, den er noe 'mørk' av karakter, og var ingen egentlig reise. Hun opplevde en mørk kappekledd skikkelse,
en mann, stå bak henne i hjørnet. Innsiden av kappen var rød eller rødfiolett. Det var noe diabolsk over han, eller vampyraktig.Han kom frem til henne og la henne ned, og seg selv over henne. Det var en merkelig stemning, litt forførerisk og litt skremmende.
Dernest ble hun lagt på en slags stor spade, som tilhørte en stor svart stekeovn. Luken ble åpnet og hun ble ført inn i flammene som brant lystig. Omtrent som et brød til steiking...
Vel, hva sier dere? Jeg har ikke mer å fortelle. Er den et møte med noe ondt, eller er det egentlig en god transformasjon?
Vil tilføye at vedkommende er voksen og hadde gjort mange gode reiser tidligere.
GjenopprettetMedlem
kan ikke vedkommende formidle den selv,kansje blir lettere å tolke .
ligner på "star wars"
GjenopprettetMedlem
Det høres litt klassisk ut.
"djevelen" vapyren, mørk mann, ild.
Hadde jeg gjort denne reisen ville jeg ha tenkt litt over hvordan jeg ser på "fysisk" kontakt med en mann.
Er det mannen som styrer?
Hvad skjer når jeg lar en mann styre. (OG, hvordan ser jeg på det å la min indre mann ta over i forhold til dette spørsmålet)
Litt forførisk og skremmende.
Hvad tror jeg vil skje hvis jeg overgir meg til dette.
Blir jeg brennt i helvetet, eller vil jeg brinne positivt.
For meg hadde denne reisen vist på en gammel kristen syn på den fysiske delen av kjærlighet og med koblingen med det diaboliske og helvetet.
Så jeg ville ha prøvd å kjenne på hvor er jeg, hvad vil jeg egentlig.
Er jeg redd min indre mann, eller er jeg redd fysisk kontakt.
GjenopprettetMedlem
Hvad var intensionen med rejsen? Havde hun et spørgsmål eller et ønske til ånderne, før hun rejste? Det kan jo give nogle ledetråde til en forståelse. Og mon det er en mellemverdensrejse, siden den udspiller sig i i rummet, hun er i? Det lyder som en stærk transformation.

GjenopprettetMedlem
Takker for svar. Skulle ønske jeg kunne fortelle mer, men det har jeg ikke tilgang til.
Tror ikke det var noen bestemt intensjon for reisen. Dette ble noe helt annet enn forventet, uansett.
Gunilla, ditt svar hadde mye interessant. Jeg tror det kan hjelpe. Det tok brodden vekk fra tanken om å være "djevlebesatt" eller forbannet på noe vis.
Tusen takk!