Føler en del slange-energier her inne nå og skal benytte meg av anledningen til å berette om mine opplevelser med slanger da jeg var i Peru sist sommer.
Den første opplevelsen hadde jeg i en av de første sermoniene jeg var med på.
Dette var hos Guillermo Arrevalo i hans leir, Espiritu de Anaconda.
Før denne sermonien, ba jeg om healing for meg selv. Og etter å ha inntatt min tilmålte dose ayahuasca, gikk det ikke lang tid før ting begynte å skje.
Det startet med at kroppen min ble lammet/paralysert og jeg husker at jeg tenkte: "-Jaha, jeg har bedt om healing og dette er en slags bedøvelse for at jeg skal holde ut smertene." Samtidig som jeg lå der, begynte jeg å bevege meg ut i rommet, svevde rundt i sermoni-hytten og kroppen min lå igjen som den boligen den er.
Jeg ble plutselig dratt tilbake i kroppen, som fremdeles var lammet ( greide ikke å lee på en finger).
Så begynte det, små bevegelser som kilte meg nederst i rotchakra. Det spredte seg videre til hara, solar plexus og da det nådde hjerte-chakraet hadde det vokst slik at jeg begynte å føle meg fylt av et eller annet. Da det nærmet seg halsen, så jeg slangen, anacondaen. Den buktet seg gjennom meg og nå var bevegelsene blitt så voldsomme at kroppen min måtte følge med. Slangen fylte hele meg og det kom mindre slanger til, som gled ut i føttene og armene. Da anacondaen til slutt fylte hodet mitt, tenkte jeg: "-Hvis jeg åpner øynene nå, spretter de ut, for nå er jeg på tur å sprenges." For slik føltes det.
Kroppen løftet seg og jeg befant meg nå sittende, mens overkroppen og armene svaiet og buktet seg fra side til side.
Jeg danset Anacondaens kraft-dans!
En fantastisk følelse hvor kropp og sjel og Anacondaen smeltet sammen til ett.
Og lys, det var så mye lys som strålte og lynte i meg og rundt meg. Jeg var sikker på at de andre i rommet måtte se dette, for det var så virkelig og så blendende.
Da jeg igjen lå på rygg på madrassen og slangene hadde forlatt kroppen min, kjentes den med ett så ensom ut. Tom og forlatt. Slik lå jeg en stund før jeg la merke til renhets-følelsen. Jeg var renset og jeg følte kroppen min. Jeg mener...virkelig følte kroppen slik den er. Ikke slik den blir etter år med forurensing og forgiftninger, men slik den egentlig er og slik vi ønsker den skal være.
Det var en helt utrolig deilig følelse og jeg visste der og da at en fantastisk healing hadde funnet sted.
Takk, tusen takk!