Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Sþk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig Ă„ logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
Heisann.
Jeg vil dele denne opplevelsen med dere.
Dette hendte en sommerdag i fjor.
Jeg sitter pÄ gulvet og reparere min ergometersykkel, da jeg kjenner at kroppen blir tong og jeg ser plutselig inn i en mannsrygg som gÄr foran meg.

Vi gÄr pÄ en smal sti som lyser som en solstrÄle, han snur seg delvis mot meg og jeg ser inn i et par Þyne som glitrer av morskap og han spÞr om jeg kommer?

Joda, jeg kommer etter. Stien vi gÄr pÄ smalner til en strek og pÄ begge sider er det et jordbrunt dyp. Jeg ser nedi og lurer pÄ: hva om jeg faller nedi? Han svarer: hopp sÄ fÄr du se!

Jeg hopper og lander langt der nede i det jorbrune dyp.
Der er det ingenting annet enn "tom" stillhet, bare lyden av en lav dunkende strÞm hÞres. Jeg ser meg rundt i dette jorbrune tomme rom og tenker: her vil jeg jo ikke vÊre. Hva trengs for Ä gÄ vodere der oppe?

Jeg dras opp pÄ solstrÄlestien igjen og fÄr pÄ meg en rustning. Rundt livet, et belte med sverd og kniv.

foran meg gÄr "han", denne merkelige mannen, han snur seg nÄ og da og spÞr med disse glitrende Þynene, kommer du?

Jeg gÄr, godt beskyttet, videre pÄ min solstrÄlesti. :biggrin:
GjenopprettetMedlem
For en flott opplevelse!  :w00t:

HĂžres ut som du har en flott veiviser
som viser deg stiens vei!

Takk for at du deler!  :biggrin:
GjenopprettetMedlem
Ja godt beskyttet er du, med den rustningen  :biggrin:

Takk for at du deler  :wub:
GjenopprettetMedlem
:) pÄ solstrÄlestien :)

Kos dĂŠ!