GjenopprettetMedlem
Godaften alle
Ja, godt sagt Dancer
Er ikke av de som synes at "plastic is fantastic" på noe området

Ikke bruker jeg plastikk-undertøy heller
Så jeg får gjøre som Dancer

danse til skogs - på jakt etter Tele stakkar

som har rømt
Det var meningen at fakkelen skulle treffe bålet

så vi fikk satt på litt kaffe
Flytende kraft

rå kraft

fra kilden
Kanskje vi skulle sende bud på Miraculix - så han kan komme med litt styrkedrikk
I'm with you Sister

Hang in there - I'm coming!
Torstein

det er det som er så dumt med sosial arv
Hexedoktor'n
GjenopprettetMedlem
jeg drikker helst min kaffe
ved bålet
naken
med solen på min rompe
en deilig maimorgen
fakkelen traff bålet
(Og takk for fler linker Pss-oup, tær å tråkke på her hos alle som mener de er ekte jau,
Men mener ikk alle at de er ekte?)
GjenopprettetMedlem
Ekte meninger med pvc rundt.
for å holde på ektheten.
selv-følgelig.
Nå har jeg kommet tilbake fra skogen,og der var det også plast.
jeg syns vi burde gå ut alle ekte sjamaner og plukke plast
søppel som driver med vinden og dekker til dyrebare jordflekker.
Den symbolske kraften i en sånn handling,kan gjøre underverk.
Takk
(jeg er på vei allerede.)
GjenopprettetMedlem
"teleterkji":
Nå har jeg kommet tilbake fra skogen,og der var det også plast.
jeg syns vi burde gå ut alle ekte sjamaner og plukke plast
søppel som driver med vinden og dekker til dyrebare jordflekker.
Den symbolske kraften i en sånn handling,kan gjøre underverk.
Takk 
(jeg er på vei allerede.)
Her har du min fulle støtte! Jeg tar alltid med meg plastposer (!) TIL skogen, for å plukke med meg barbarenes sivilisasjons-søppel: Plast, metall (flasker/bokser), tomme chips-poser, kartonger ... utrolig hva "folk" kaster fra seg!
MEN: En plastpose som har ligget lenge i skogen — under den er det ofte et yrende liv, snegler og annet "kryp" som tydeligvis har funnet et hjem, og trives der! Hva gjør DU, da?
psbot [Picsearch]
...... tar vekk plastposen, å legger løv, kvist, mose eller hva annet man måtte finne over, så fuktigheten bevares...............
GjenopprettetMedlem
"heididi":
...... tar vekk plastposen, å legger løv, kvist, mose eller hva annet man måtte finne over, så fuktigheten bevares...............
Ja, det er så, men med "under den" (altså plastposen), så mente jeg at snegler og hele biotoper sitter mer eller mindre fast på undersiden av plasten ... Om jeg skraper alt av, så kanskje jeg ødelegger mer enn jeg "redder"?
GjenopprettetMedlem
Gode poeng hele tiden
Tror ikke på en barbarisk forfølgelse av litt plast,det bare kan høres ut at det er sånn jeg mener,ørene står på veien.
Men at en plukker søppel når andre ser det,for eksempel langs veien,gjør seg eksemplarisk foran alle som ikke har tid akkurat da til å plukke opp
det som forurenser ofte idylliske steder rundt oss.
En måte å stanse tiden litt på og gjøre noe godt den stunden mens føttene ofte vil bare avgårde med en.
Ja,jeg snakker til meg selv også,ekko-loddet er senket.
For jeg bor langs en vei,og de selger pølser og burgere,og folk elsker disse kjekke eskene som de ligger oppi (pølsene og burgerne og dressingen)
så det går sikkert sport i å la dem flagre som spraglede måker ut av de fine bilene sine med vinduer i
for der skal søppelet ikke befinne seg.
(det er akkurat som om en snapper opp vekk med dritten tankene som ligger igjen i dette materialet,langs veien,og så blir en bare mer å mer opptatt av å ta igjen.)
Ha det fint
GjenopprettetMedlem
Syns det handler litt vel mye om søppel her jeg nå

er det vi assosierer med Plastic Shaman?
Er det søppel? Eller kan vi snu på det - gjennvinne søppelet?
Hva kan man lage av plast?
Fleecejakker? De varmer...
Hexedoktor'n
GjenopprettetMedlem
Alle plastik sjamaner skal gå å plukke søppel i tre år på rad og etter det kan vi ta dem til lærlinger.

GjenopprettetMedlem
"dimi":
Alle plastik sjamaner skal gå å plukke søppel i tre år på rad og etter det kan vi ta dem til lærlinger. :lol:
Tiltredes! [ Соглазно! ]
GjenopprettetMedlem
koselig
http://sjaman.com/component/option,com_ ... pic,2984.0
jeg har begynnt med dette da og nå har naturen gitt meg evnen til stoppe vind og tilkalle varmt vind ,kansje noe mer,men jeg har ikke prøvd det ut enda.
Så absolutt alle får et eller annet får det .
Når en kaster søppel i naturen ,så kaster man sammtidig søppel inn i sjelen sin.
Når en renser naturen ,så renser man samtidig sjelen sin.