Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
I går satt jeg å trommet og sang utover natten, så det hadde kanskje en sammenheng med hva som skjedde senere. Jeg vet ikke. Uansett gikk jeg etter hvert å la meg, siden familien min protesterte så sterkt fordi
"det bråket over hele huset". Men midt på natten våknet jeg av en merkelig stemning i rommet. Jeg hørte en uforklarlig lyd å så et sterkt altomfattende lysglimt, som om jeg ble truffet av lynet. Dette skjedde fortløpende tre ganger etter hverandre. Etter det hadde skjedd for tredje gang la jeg merke til at det hadde blitt lyst ute. Hva hadde skjedd?! Jeg var, og er fortsatt, fylt av en ukjent energi. Jeg følte meg mer oppmerksom og våken en ellers, en tilstand som fortonet seg svært unormal for meg kl. 6 på morgenen.
På skolen hadde vi gym de tre første timene, og vi begynte kl. 8. Plutselig utmerket jeg meg som den beste i klassen i intervalltrening(utholdenhetsløping). Med sjokk og vantro konstaterte gymlæreren at standpunktkarakteren min ville stige flere hakk, fra daværende 2-. Det fysiske har aldri helt vært min greie.. Noen som vet hva som egentlig har skjedd??

GjenopprettetMedlem
Skal ikke begi meg ut på noe teknisk forlaring av ting jeg ikke vet, men jeg synes du beskriver godt hva som egentlig har skjedd her...
Kan jo bli en livlig helg