Tenkte jeg skulle fortelle om en visjon jeg hadde for en stund siden.. i februar, tror jeg. Den kom ikke som en drøm, men som en utilsiktet transereise (noe jeg i senere tid har kommet fram til at det måtte ha vært, siden jeg på det tidspunktet knapt hadde hørt om sjamanisme). Det hele var veldig intenst og føltes virkelig da jeg opplevde det. Da jeg "våknet" var jeg overbevist om at det kom til å skje.
Den globale oppvarmingen vil ramme Norge og nord-Europa som først i den "vestlige" verden. Massive stormer vil herje langs kysten oppover langs vestlandet og innover østlandet og sørlandet. Det blir oversvømmelser, kraftig vind og syndeflodregn. Folk må evakueres, med ferger og lasteskip. Selv "ser" jeg at jeg sitter på et fly til Spania, sammen med mine "gode kontakter". FRP går ut i media og oppfordrer "folk flest" til å bli i landet. For det finnes jo ikke noe sånt som global oppvarming.. De vil dø, alle sammen.
Jeg vet ikke hvor det er best å dra, ingen steder blir vel trygt etter hvert, men vi må komme oss ut av landet. Dette vil skje om ca. 2 år. Vanskelig å tidsbefeste..
Jeg tror vi står ovenfor en ny evolusjon, a la Noah´s ark. Alle som modergudinnen er forbannet på vil stryke med, men uskyldige liv vil likevel gå tapt i millioner.. Jeg føler at jeg har et ansvar til å formidle dette videre så flere overlever. De som fortjener det er vel de som tar dette seriøst. Lever man i utakt med naturen og alt rundt seg adskiller man seg fra livet i seg selv, og man har dermed ikke livets rett. Hvordan kan man forvente å få noe når man stjeler det fra andre? Merker jeg blir svimmel og dårlig av å skive om dette. Best å stanse nå.
Hvordan kan jeg forvente at dere skal tro på dette... Take it or leave it.