Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
For mange år siden dro jeg tilbake til ett tidligere liv, jeg befant meg ombord på en seilskute. Utifra klesdrakter tror jeg dette var på 1500-tallet. Jeg hadde tydeligvis gjort noe galt for jeg ble holdt fast av to menn, jeg var selv også mann i dette livet. En annen kjørte ett sverd igjennom magen min. Selv om jeg ikke opplevde noen fysisk smerte, var det psykiske og fysiske sjokket fra kroppen veldig til stede. Ble veldig dårlig etterpå. Senere gikk det opp for meg at jeg har hatt problemer med dette området i magen og har også hatt en mørk skygge der på aurabilder. Fikk løst opp i mye av dette, men den opplevelsen sier meg at noen plager kan sitte igjen fra tidligere inkarnasjoner.
GjenopprettetMedlem
Har også opplevd lignende ting hvor bilder fra andre liv har dukket opp når jeg jobber med et spesielt tema. Har opplevd at det har hjulpet, noen ganger ganske mye, men aldri at det har gitt en total forløsning. Der er teorier som sier at det vi har uoppgjort fra tidligere liv alltid også ligger her og nå, mitt i det livet vi lever. Så jeg tror på et vis at det siste taket, løkens mange lag, det endelige vendepunktet skjer her og nå. Kanskje er det en sirkel som sluttes når en også tar et siste grep mitt i eget liv her og nå.......??
Jeg tror slike bilder er med på å skrelle for at vi skal komme nærmere kjernen....... :wub
GjenopprettetMedlem
Jeg har også hatt liknende opplevelser.
Å gjøre en trommereise der man søker opprinnelsen til, eller kilden til et karma, kan være løsningen. Men jeg tror også at man har med seg et sjeletap fra den gangen og at det er derfor dette følger en i flere liv. Derfor kan det være enklere å få løst opp i det hvis man har med seg en hjelper som også kan utføre en sjelehenting samtidig.
Men det å ta grep i det livet man lever nå, som UlveMor sier, er viktig. Å bryte møstrene man går i i det daglige er like viktig som å heale på det åndelige og sjelelige planet.
GjenopprettetMedlem
Nå i oktober startet det en heftig indre prosess i meg. Mine gamle sår ble åpnet, og nye skjulte "Skatter" lå gjemt. Det har vært veldig vondt. Jeg har hatt en enorm følelse på at det som har hendt meg i dette liv, egentlig ikke var så ille, selv om det var det. Det har kommet til meg at det er en vond sirkel som har fulgt etter meg i flere liv, og som jeg nå avslutter!
I julen drømte jeg, en drøm fra tidligere liv. Da fikk jeg bekreftet at det var mye verre, mye verre. Men det var ikke trist å gjennoppleve det. For det har jeg allerede erfart. Før jeg våknet, gjenntok jeg til meg selv at dette er fra mitt tidligere liv.
Det har vært så godt å få den bekreftelsen på noe jeg både har vært fortalt, av ei synsk dame, og som jeg selv har kjent på så lenge. Det er så godt å vite at det kommer noe godt ut av dette. Jeg har kraften til å omgjøre dette vonde til noe så godt! Jeg har kontrollen over det nå

Ive got the power!