Har lyst å fortelle om noe som hendte på Saivo på siste samling, midt på natten mens alle sov.
Jeg våknet av at jeg kjente en sterk uro i magen, og lå en stund og kjente på hva dette var. Syntes dette var litt merkelig, men siden vi har lært å ta grepet…så bestemte jeg meg for å gjøre det.
Selv om jeg ikke hadde noe lyst til å stå opp, så følte jeg for å gå ned i stuen og sette meg i senter av sirkelen. Der kjente jeg på denne uro følelsen, gav rom til den og aksepterte den. Etter en stund begynte det å riste veldig i kroppen min, så jeg la jeg meg på kne med armene foran meg og overgav meg til alle gode krefter. Etter en stund fornemmet jeg fire engler som stod rundt meg og jeg så gjennom et nydelig mandala i gull farger.
Følte for å legge meg på ryggen. Det begynte å krible i begge beina mine og det var som om en elv begynte å flyte oppover i kroppen min. Elven flyter ned i hjertet, gjennom gulvet og ned i jord. Etter en stund ser jeg et bilde av at det danner seg mange små frø der i jorden, og de begynner å spire og vokser gjennom kroppen min og videre rett opp.
Så kjente jeg en vind og fornemmet solen langt borte. Det føltes som at dette treet vokste gjennom hjertet mitt, med lange røtter nedover i jorden og greiner som strakte seg oppover mot lyset. Kroppen min ble som en jordskorpe, og jeg følte at jeg ble så lang at jeg omsluttet hele jord kloden.
Det var en så utrolig allmektig og lykksalig opplevelse, som å være i senter av alt som er. Og i denne følelsen av ærbødighet sa jeg en bønn.
Kjente at det kom en veldig sterk varme fra hjertet, og da var det som om alle sjelene i Saivo kom og var med i sirkelen, og jeg så at kjærligheten spredte seg fra oss og videre utover i hele universet.
Takk alle