Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Jeg hadde en merkelig opplevelse når jeg var ute og reiste i natt.
Jeg skulle gi en god venn en klem, og av en eller annen grunn ble jeg helt ukontrollerbar. Skulle til å bite ham...(spise, ødelegge, rive i filler)
Men samtidig var jeg splittet og kunne trekke meg unna situasjonen. Altså den bevisste delen av "reise-meg" kunne kontrollere.
Men denne rabiate siden var ganske intens, så jeg forsøkte først en blomstereng hvor jeg tittet på blomster osv. Ga denne rabiate siden litt spillerom til å få bukt med seg selv. Funket ikke helt, blomster og jord sprutet praktisk talt til alle sider. Satt og snakket om skjønnhet til døve ører.
Forsøkte da sandslott bygging men samme løsning, sandslott ble det ihvertfall ikke...
Så det endte til slutt opp i et gigantisk marsvin løpehjul der den rabiate siden fikk løpt fri. (så for meg at dette løpehjulet var koblet til en dynamo som konstruerte lys til de som trengte det.)
Samtidig satt den bevisste meg utenfor hjulet og snakket om hvor verdifull og vakker den rabiate maratonløperen var. Hvor takknemlig jeg var for at det ble skapt så mye lys og glede av disse bevegelsene inne i hjulet.
Til slutt roet den rabiate meg seg ned og begynte å gråte, slik at den bevisste jeg holdt rundt og trøstet. Dermed ble jeg på en måte hel igjen.
Og begynte å synke tilbake til meg selv.

Da så jeg for meg en slange for mitt indre blikk som virket veldig truende...
(altså våken, ikke på reise)

På en eller annen måte fikk jeg nå denne slangen inn i løpehjulet og ga den beskjed om at den fikk bli der til den fant noen andre å jakte på.
Og takket den for alt lyset den skapte.

Så nå er jeg i meg selv igjen...
Føler meg veldig våken, balansert og litt undrende på hva dette var.
Noen som har svar?

Var ikke bevisst sinna eller utafor på noen måte før jeg dro på tur.

Klem

Lilly
GjenopprettetMedlem
Hei Lilly.

Det høres for meg ut som du har reist i kraftdyrets ham og blitt opphisset av energiene du møtte hos din venn.
Kanksje var din venn i en seksuel stemning akkurat da.kanskjse du ogso var  det.
Denne splittelsen minner meg på transformasjonene som skjer under reise med kraftdyr eller åndehjelpere.
Hvordan disse åndene kan sette  vår bevissthet til sides,til fordel for kraftdyrest bevissthet.
Vi blir til ånder under sånne reiser,for å komme til der det trengs,og det er mange ånder vi benytter oss av,eller som benytter oss.
(akkurat den er jeg ikke skrå\ sikker på)

Slangen er et gammelt symbol på underverden
og den kan dukke opp for å minne deg på hvilket land du er i
hvilken tilstand du er i
at den truer deg,er dens natur,den viser deg sin KRAFT.
selv en liten huggorm virker truende,har du sett det sinte blikket dens?
Gratulerer med ditt kraftdyr.

mvh.meg.
GjenopprettetMedlem
Tusen takk Teleterkji.