Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Sex i grotte
Sex i grotte
Jeg har gjort det flere ganger, og det er like overjordisk vanvittig sterkt hver gang. Langt inne i fjellet, på ei stor fjellhylle i et rom som er som en katedral - der har jeg elsket med flere kvinner. I lyset fra blafrende fakler har jeg sett lidenskapen i ansiktene deres, og skrikene fra begjær har løpt innover hulegangene. Etterpå har vi hvilt på ei seng av flere lag reinskinn, kikket mot skyggedansen på steintaket høgt der oppe og lyttet på elva som kaster seg i en foss langt nede i den dypeste grottegang.
Etterpå reiser jeg meg, legger fløyta mot munnen og lar såre fløytetoner fylle katedralen.
Jeg priser kvinnen, seksualiteten og livet.
Vinge
Anonymous
Amen!

AdsBot [Google]
Flere på en gang?

GjenopprettetMedlem
Takk og pris!
Jeg visste ikke at det fantes flere slike mannfolk igjen, romantiske, poetiske, men sterke, gale og kåte. Ta meg med og jeg skal la mitt lange hår flomme over deg.
Langhår
Francis [Bot]
Den har jeg ikke tenkt på før...

Anonymous
JØSS

GjenopprettetMedlem
Wow!! Take me there

GjenopprettetMedlem
"vinge":
I lyset fra blafrende fakler har jeg sett lidenskapen i ansiktene deres, og skrikene fra begjær har løpt innover hulegangene. Etterpå har vi hvilt på ei seng av flere lag reinskinn, kikket mot skyggedansen på steintaket høgt der oppe og lyttet på elva som kaster seg i en foss langt nede i den dypeste grottegang.
Etterpå reiser jeg meg, legger fløyta mot munnen og lar såre fløytetoner fylle katedralen.
"Put the beads away, sisters. Our prayers have been answered!"

Ser for meg kødannelse....
Nutch/CVS [Bot]
Hvem går her inn i hvilken mørke hule? Og hvem sin begjær sjærer gjennom mørket?
Lykke til de som er med!
GjenopprettetMedlem

Hvor trekkes kølapper for dette da? - vakkert var det
UlveMor
GjenopprettetMedlem
Grotteriket du beskriver er en farlig lokkefelle. Tilmed jeg som erfaren tidløs kvinneskikkelse kjenner grotteriket rope gjennom vinden nedover fjellsidene. Hvem enn nå du er får du ta meg deg en naiv og lettere dum kvinneskikkelse å befrukte henne med skattene fra en annen verden. Men for all del ; pass på henne. Slike okkulte passasjer mellom en fattet virkelighet og det hinsides gir muligheten for det grenseløse å ta overhånd. Enkelte mennesker med tendenser innover kan bli omskapt til det ugjenkjennelige hvis de spiddes av grotterikets suggererende kvern. Noen har sammensetninger hvor slike overfall kan utløse bunnløse kast ned i det sjeleløse - eller for evig å forsvinne opp i uavhengighetens partikler. Selv priser jeg fornuften. Fornuften er det eneste som redder meg fra overnevnte ragnarokk.
GjenopprettetMedlem
Å havne i andre verdener, kastes ut i det grenseløse, å forsvinne opp i uavhengighetens partikler...jeg har prøvd det flere ganger. Det handler for meg om sjamanisme. En sjaman er en som går i forskjellige verdener, utforsker grotteriket i sitt eget og andres sinn. Jeg priser galskapen og skjerpes av å vandre på en knivsegg mellom vannvidd og fornuft.
Inger Lise.
GjenopprettetMedlem
Hei Eterica
Jeg ble veldig nysgjerrig på det du snakker om, skjønner ikke helt hva du mener da jeg hverken har erfart det ene eller det andre som det her snakkes om. Tror du har et viktig poeng i en eller annen retning...jeg ser den bare ikke helt...kan du være snill å utdype?
UlveMor
Nutch/CVS [Bot]
"UlveMor":
jeg ser den bare ikke helt...kan du være snill å utdype?
UlveMor
Nå venter jeg også spent på det!
Gåååja
GjenopprettetMedlem
Jeg snakker kun av egen erfaring samt å ha vært distansert vitne til hodestups besettelse av det underbevisstes kontakt med "noe på den andre siden "
Jeg mener at mennesker som er så familiær med knivseggen mellom vanvidd og fornuft som Inger Lise er - kan trygt boltre seg i slike mentale stup Vinge skisserte og jeg kommenterte. For mennesker som IKKE er så trygg på sine indre kontaktpunkt kan slike erfaringer mane frem hull i personligheten som gjør en sykelig i en skolemedisinsk sammenheng.
Var jeg klarere nå?
GjenopprettetMedlem
Jeg snakker kun av egen erfaring samt å ha vært distansert vitne til hodestups besettelse av det underbevisstes kontakt med "noe på den andre siden "
Jeg mener at mennesker som er så familiær med knivseggen mellom vanvidd og fornuft som Inger Lise er - kan trygt boltre seg i slike mentale stup Vinge skisserte og jeg kommenterte. For mennesker som IKKE er så trygg på sine indre kontaktpunkt kan slike erfaringer mane frem hull i personligheten som gjør en sykelig i en skolemedisinsk sammenheng.
Var jeg klarere nå?
GjenopprettetMedlem
Ja, takk. Det er nok viktig å være forsiktig med andre, å kjenne dem, å respektere dem (og selvfølgelig seg selv) før man åpner alle sluser. Seksualiten er virkelig sterke krefter i oss og jeg tror nok vi ville være tjent med å sette den på litt andre hyller enn vi mange ganger gjør. Mulig også at kun seksualitet, uten kjærlighet tilstede, egentlig bare er destruktivt...hmm hvem vet...tenker bare høyt jeg nå altså. Tror hvertfall jeg skjønner hva du mener.
Og hva Vinge egentlig bedriver, det har jeg ingen formening om. Hørtes litt show ut da

egentlig var det biten med fløyta jeg likte best, så liksom Kokkopeli som reiste seg fra reinsdyrskinnet, og dro den vakreste kjærlighetserklæringen man kan tenke seg på fløyta si, noe som til og med kunne vært større enn selve akten
UlveMor
GjenopprettetMedlem
Hm..uten at jeg kan si jeg
vet så vil jeg anta at det er snakk om åndelig sex...det er jo satt opp under kategorien "Den øvre verden"...
Inger Lise

Anonymous
For meg høres dette ut som god gammaldag sex, og ikke noe mer enn det. Riktignok har vinge skrevet dette på en veldig poetisk måte, og det høres virkelig idyllisk ut. Men det er vel ikke værre enn å ha sex ute i det fri, under et tre, i en bil, i heisen, på gulvet med tente lys,strandkanten osv. He,he, kanskje det i nærmeste fremtid vil være noen kvinner som sleper gubben sin til en grotte

GjenopprettetMedlem
"Kolibri":
He,he, kanskje det i nærmeste fremtid vil være noen kvinner som sleper gubben sin til en grotte 
Filler`n..finnes ikke grotter i nærheten

Er ellers enig i alt du sier der, Kolibri.
Inger Lise.
GjenopprettetMedlem
Hihihi... Eterica smiler så åndeligheten får motorproblemer - bremser opp og blir til god gammel morgenkaffe-fantasi. Gøy så lenge det varte. (Men et ØRLITE poeng var det vel i diskusjonen....)
Hadet folks!
GjenopprettetMedlem
Hele tråden er jo full av ØRSMÅ poenger, alle like gode spør du meg. Vil du ikke være her mer? Vi kunne trenge noen som bremser litt opp, koser seg med morgenkaffe....
UlveMor
GjenopprettetMedlem
Kjære alle. Etter å ha lagt morgenen suse avgårde får jeg stadig følelsen av at jeg virket noe ironisk når jeg skrev om morgenkaffefantasien. For å være helt ærlig var jeg litt forlegen over at mine betraktninger ble tolket som "god gammel sex i grotte"... noe som igjen resulterte i snar retrett hvor jeg dro tilbake alle intime betrakninger på den henfallenhet vi var inne på tidligere.
Slik er nå vel vi mennesker? Lunefulle, nysgjerrige, rause, livredde, eksplosive, bedagelige og sist men ikke minst søkende.
Den søken jeg beskrev i å dykke ned i det sjeleløse samt å forsvinne opp i uavhengighetens partikler er intet mindre enn størsteparten av min hverdag - og når mine nervøse flimmerhår registrerer en antydende "tøtsj"(rett skrivemåte ifl. Norsk Språkråd) av motstand, kan dette gi seg utslag i at skilpadden trekker kroppen inn i skallet. Hadde jeg vært mer venn med den rasjonelle hverdag hadde jeg ikke vært selvmotsigende. Men min hverdag er en evig kamp hvor jeg stadig må bekrefte at de fysiske tingene ikke er et bilde av papp, men en utvetydig reell kulisse. Og jeg må avkrefte mine forestillinger alt det andre. Slik sett har jeg stor reservasjon (men også uimotståelig høyspent og pikant syn) mot Vinges beskrivelse av reisen fra kjød til vanvidd.
GjenopprettetMedlem
Porten til det overjordiske underjordiske
Før jeg ble født gikk det milliarder av år, etter at jeg er borte vil det gå nye milliarder av år - men midt mellom der, akkurat nå, lever jeg. Jeg vil leve fornuftig, men intenst. Jeg skjemmes ikke lengre av min lidenskap, jeg er stolt av den og glad for den - derfor dyrker jeg den - gir den spennende rammer å fungere innenfor, lar den blomstre. En viktig del av lidenskapen er å glede kvinnen langt inn i den betagende galskapen. Ja, så sterkt. Uten at fornuften slipper taket - så vidt.
Jeg har pakket sekken. Fem fakler, to reinskinn - og selvsagt fløyta. I kveld skal den spille et nytt tema.
Vinge