Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Min første ”nærkontakt”.
I natt hadde jeg min første bevisste nærkontakt med noe vidunderlig;
Etter å ha grått litt av glede og takknemlighet, og bedt Universet om beskyttelse og videre hjelp, kom jeg i en fantastisk sinnsro og velvære. Da kjenner jeg en varsom varme og jeg ser ( med øynene lukket) en skikkelse rundt meg som omfavner meg. Det var så varmt, mykt og kjærlig, så jeg ble ikke det minste redd. Jeg åpnet forsiktig øynene, og jeg så en nesten gjennomsiktig skikkelse ligge rett over meg med armene rundt meg, som hadde masse lyspunkter rundt seg og i seg; som en stjernehimmel! Det var så godt! Det var sterkt! Det var så vakkert !
Har aldri opplevd noe lignende!
Husker jeg tenkte; ”Å, dette må jeg skrive om på sonen”. Da forsvant det….
Da jeg satte meg ved P.C.n i morges, kom bare dette diktet ” God morgen” helt av seg selv….
GjenopprettetMedlem
For en fantastisk opplevelse
Du har jo vært igjennom en vond tid, men heldigvis gikk det bra....(savne klemmeicon)......

Etter en slik opprivende situasjon, hvor ting ender godt, lærer man seg å sette pris på livet, være takknemlig for de små ting, å takke for at det gikk bra.Du ba om beskyttelse og videre hjelp, å det fikk du av denne "lysende" skikkelsen

det er deg vel forunt, en slik hærlig opplevelse, å jeg ønsker deg alt godt videre, på din vei :wub:
Stooooooor varm klem fra Silva :biggrin:
GjenopprettetMedlem
Takk for at du deler dette med oss, vi har sikkert mye å lære av deg!
Teleterkji sa på en annen tråd noe om at smerten blir ens styrke, og det er du et eksempel på!
mvh Stridshjelp
GjenopprettetMedlem
Takk!

Vi får nok mest av å lære av hverandre!
Klem
Anonymous
Takk for at du deler denne vidunderlige opplevelsen, sjelevenn!

(jeg savner også klemmeikon)
Det hjelper meg også å vite at slikt skjer.
Jeg ønsker deg alt godt i fortsettelsen av denne tøffe men fantastiske erfaring du gjennomgår.

Francis [Bot]
Så vakkert og flott!!
Ønsker deg også alt godt videre på din vei!

FAST Enterprise [Crawler]
For en nydelig opplevelse.
Klem fra Kristine

GjenopprettetMedlem
"Sjelevenn":
Min første ”nærkontakt”. 
I natt hadde jeg min første bevisste nærkontakt med noe vidunderlig;
Etter å ha grått litt av glede og takknemlighet, og bedt Universet om beskyttelse og videre hjelp, kom jeg i en fantastisk sinnsro og velvære. Da kjenner jeg en varsom varme og jeg ser ( med øynene lukket) en skikkelse rundt meg som omfavner meg. Det var så varmt, mykt og kjærlig, så jeg ble ikke det minste redd. Jeg åpnet forsiktig øynene, og jeg så en nesten gjennomsiktig skikkelse ligge rett over meg med armene rundt meg, som hadde masse lyspunkter rundt seg og i seg; som en stjernehimmel! Det var så godt! Det var sterkt! Det var så vakkert !
Har aldri opplevd noe lignende!
Husker jeg tenkte; ”Å, dette må jeg skrive om på sonen”. Da forsvant det….
Da jeg satte meg ved P.C.n i morges, kom bare dette diktet ” God morgen” helt av seg selv….
Sjelevenn
Så vakkert, så kjærlig og så stærkt_ det gleder mitt hjerte å lese dette fra deg
Klem til deg