Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Nå har jeg søkt nettet opp og ned, men finner ingen svar.

Kanskje dere kan hjelpe meg?

Under en meditasjon tidligere i dag, opplevde jeg dette.
Under reisen i tunnelen, så jeg hele veien en lysende gul kule eller vertfall en lysstråle.
I enden av tunnelen ble jeg så tatt i mot av en ung (rundt tredve) indianermann.
Han strakte begge hendene mot meg, å jeg la mine hender i hendene hans.
Han førte meg bort til bålet, som var midt i en leirplass.

Jeg følte det som om det var en seremoni av noe slag. Andre indianere danset rundt oss.
Så opplever jeg å se meg selv på et vis, i ham, eller stående bak ham. Jeg har indianerklær på.
Jeg ser han dypper en finger i maling, å setter fingeren midt på panna mi, å lager en strek helt ned til nesen.
Så lager han streker på kinna mine, å avslutter med å sette en strek fra haka mi, å ned til hjertechakraet.
Hele tiden føler jeg at vi har øyekontakt, å jeg føler en sterk følelse av å være hjemme, å en sterk kjærlighet?

Så bytter vi plass. Jeg utfører de samme malingstegnene på ham. Akkurat på samme måte.
Når vi er ferdig med å male hverandre, løfter han meg opp, å jeg ser vi er på vei mot en tipi.

Noen som har en tolkning på dette?. Kan disse maletegnene være noe symbolsk?  :o
GjenopprettetMedlem
Indiansk bryllup? Sjelevenn?
GjenopprettetMedlem
"Stridshjelp":

Indiansk bryllup? Sjelevenn?

Aha :w00t: hvor er`n hen æ? :w00t:

neida.....kan jeg kanskje ha sett et tidligere liv da?......eller står bryllup for noe åndelig? Eller kan dette være en tidligere sjelevenn?....

eller eller eller?...................... :icon_redface: Null snøring  :icon_redface:

Takk  forresten :innocent2:
Anonymous
Silva jeg vil  råde  deg på  det sterkeste  til og tokle slike  ting som dette  fra ditt indre.
Det e  din opplevelse og  ingen andres, og man er sin egen sannhet  nærmest..
Det og  tolke slike  ting  fra sitt  indre er en  treningsak, og  det  gir en egen  god indre styrke og selvtillitt..

Slik jeg ønsker tolker dette..vil jeg si følgende:
Du klarte  jo plutselig i sist uke og  se  både det ene og det andre under en  meditasjon.
Du er  eller har  vært  i en mørk  tunnell og  nå ser du lyset som du  følger. Du  finner kansje  en åndelig veileder som skal  vise deg veien videre.. du er tydligivs  blitt    godt mottatt og  innviet  blandt indianerene..muligens der  du stammer fra....Håper jeg  har  hjulpet deg et  stykke videre på veien,
Lykke  til
GjenopprettetMedlem
:icon_redface: Joa, Skapheksa, du har nok rett i at jeg må tolke dette i mitt indre. Å jeg tenkte som du, at jeg har fått en innvielse, å blitt godtatt blant indianerne i min verden. men noen ganger er det greit å få en bekreftelse også.  :wub:

Har en følelse på at det kanskje er å takke ja til å bli innvidd, ved å bli malt. Å male denne indianeren tilbake, et aksept på at jeg vil ta del i deres verden...... :o Eller no sånt. Å det vil jeg jo mer en gjerne  :wub:
Anonymous
Synes du har en fornuftig  og flott  tankegang  rundt  din opplevelse... :eusa_dance:
Skulle  du  dette  borti en Sjamanveileder.. kan du  riskikere at  du  måtte  finne allle  svarene  dine selv ..
Jeg har opplevd det..  og jan kan love deg at det  har  gitt meg like  mye  oppturer og  aha  opplevelser som  nedturer... Jeg har  gitt opp mer  enn en gang ...
Men en  ting har jeg  lært meg  og det er ..mine opplevelser kan jeg dele  med andre,,men de  kan aldri  bli andres opplevelser..  deres  råd blir ofte synsing..
Mulig jeg er  bastand og ego  nå ..men det  får våge seg..  jeg har vært ute ei vinternatt  før.. :wub:
Anonymous
"Silva":

Så opplever jeg å se meg selv på et vis, i ham, eller stående bak ham.

du svarer jo på en måte selv på ditt spørsmål  :D
GjenopprettetMedlem
takker og bukker heksa  :wub:

Er så enig med deg, ofte sitter man med svarene selv, men må alikevel ha en bitteliten bekreftelse  :P

de gangene en ikke har svara, å ber om det, er det jammen ikke alltid en får dem nei. men så har det med det å gjøre.....når jeg spør noen om råd eller tolkning, så vil ikke det si at jeg tar det for det som blir sagt. Jeg kjenner alltid på om det føles riktig....

Klems....... :wub:
GjenopprettetMedlem
"Fønix":

"Silva":

Så opplever jeg å se meg selv på et vis, i ham, eller stående bak ham.

du svarer jo på en måte selv på ditt spørsmål  :D

Jadda..... :biggrin:.....men må da ha alt inn med t-skje innimellom..... :icon_redface:
Anonymous
Det er  ikke sikkert  du skal  ha  det svaret  i øyeblikket...  det kan være et  forvarsel..
Denne  alternative  verden  er så ulike  den  virkelige verden  på så  mange mange måter..
I den alternative  verden  får  vi  ofte  et varsel  før det  skal  skj..  tid eksisterer ikke..
Anonymous
Ja det er sant det skapheksa sier. Jeg opplevde et syn her i vinter, og svaret på det fikk jeg først nå i sommer. Da fikk jeg se det samme i virkeligheten som jeg så i det synet. Jeg grublet nok den gangen, men fant ut at svaret kommer nok en dag før eller senere.
GjenopprettetMedlem
:o  :o  :o  :o  :o  :o
Anonymous
Ja nu mener jeg da ikke at du vil få se det samme  :lol: med indianeren som bærer deg inn i tipien hihi. Forsåvidt hadde det vel kanskje vært morsomt i virkeligheten,hva?  :w00t:
Her går jeg ut i fra det skapheksa skriver, og det jeg mener er at svar kommer nok før eller senere.
GjenopprettetMedlem
"Fønix":

Ja nu mener jeg da ikke at du vil få se det samme  :lol: med indianeren som bærer deg inn i tipien hihi. Forsåvidt hadde det vel kanskje vært morsomt i virkeligheten,hva?   :w00t:
Her går jeg ut i fra det skapheksa skriver, og det jeg mener er at svar kommer nok før eller senere.

:lol: :lol: :lol: Skjønte det, men de ikona passa lissom så bra der  :P

Nei, jeg får nok ha tålamod, å se om svaret dukker opp etterhvert. fin opplevelse var det.
Men....det hadde vel ikke vært å forakte nei......"kremt kremt" http://www.jwittler.de/smilies/small1/9/whistling.gif[/img]
Anonymous
Jaha, lurer fælt på hva som skjer inni tipien jeg da. Eller stoppet reisen der da?  :innocent2:
GjenopprettetMedlem
:redface:  ehhhhh, denne tolket jeg selv......... :biggrin:
GjenopprettetMedlem
Om reisen slutter,er opp til deg.Vil du videre?Da fortseter den :wub: