Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
...
GjenopprettetMedlem
Spennande lesning Nikt€.

Eg fekk ein følelse av noko eg sjølv har opplevd,då eg har søkt åndelege krefter,og så fått heile ånda over meg og rymt med halen mellom beina heim att,utan heilt å skjøna kva slags krefter eg har åpna for.

Det er mogleg leiren står på ein kraft-stad,åndelege mennesker har lett for å  havna på slike stader utan den nødvendige innsikt og erfaring om kva slags energiar som lever der.
Så det er ikkje rart at mange mislikar denne historien,dei følar intuitivt kva som rører på seg bakom den,og fryktar slik bevissthets-endring.

Eg kjenner sjølv til ei forlatt hytte langt uti heia,ingen bruker den,eg har prøvd ho,og der skjer det noko med meg i løpet av nokre dagar.

Den kan vera intatt av dei underjordiske trur eg. Det er som om urtida lever i beste velgåande på slike stader.

Takk for din historie som pirrar og lever vidare.  :respect: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :biggrin:
Anonymous
...
GjenopprettetMedlem
Pussig,denne historien hengte eg meg opp i også,dengong.
Tykte det var underleg at plassen berre skulle fortsette å stå slik,som om mannen var gått i midlertidig oppløysning...
Kanskje han vil dele den med andre som oppdagar den? Ein liten,heilag kraftplass?
Kansje er det  ein test?
Enklaste forklaring er ofte mest nærliggande,og verken privatpersonar eller off. instansar likar å tenke særleg "alternativt",generellt sett.
Tenk å rote seg inn i eit mysterium ein ikkje kjem ut av! ;D Det e` fali det!

Håpar og trur det er ein kraftplass :eusa_pray:
Legg ved ein link frå Keith Dowmans bok:"The sacred life of Tibet"om buddhistiske kraftplassar:
http://www.keithdowman.net/powerplaces/what_pps.htm
GjenopprettetMedlem
Snodige greier.... :eusa_doh:

Virket jo som stedet ble forlatt ganske hastig og uforberedt.....
Merkelig at de ikke satte igang leteauksjoner.....
Anonymous
...