Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Bing [Bot]
I meditasjon i dag fikk jeg møte sterke lysbærere. Jeg har mine hjelpende lysbærere og søkte til de i dag for å be om healing energi, til meg og til de som jeg kanskje skal hjelpe i løpet av dagen. De gode lysbærerne mine var der, men så fikk jeg se tre nye, tre kvinner ved en brønn, kvinner som jeg har møtt i andre meditasjoner og i reise. Den ene var Maria Magdalena, den andre var den hellige Sofia og den tredje var den hellige Beata, slik hun skildres i Dantes guddommelige komedie. Disse tre lyste i en helt egen kraft, og med krukker øste de gyldent flytende svevende på en gang vann og luft og lys fra brønnen. I kronechakra kjente jeg en åpning og kvinnene ved brønnen helte lyskraftvann i kronechakraet. Jeg kunne kjenne hvert chakra fylles, lades av denne rene lette åpnende kraften, noen chakraer trengte mer enn andre. Da rot-chakra også var fyllt var jeg fyllt av svev, av lys, av kjærlighet. Alt dette må jordes tenker jeg, og i samme øyeblikk kan jeg høre jordens hjerte banke varmt og jevnt dypt der nede i jordens kjerne. I meg kjennes det som en navlestreng strekker seg fra moder jord til meg, og jeg ble forankret og jordet som et foster knyttet til moder jord som morkake. Denne måtte jeg dele her! Kanskje kan du som leser bli fyllt av den samme gode kraften som jeg er i nå.

GjenopprettetMedlem
takk for at du deler denne vakre erfaringen med oss , tiril

GjenopprettetMedlem
Takk Tiril!
Jeg ble dypt berørd.
og som altid fikk jeg tårer i øyne,
trenger å gråte litt iblant.
Anonymous
Takk for at du sprer gyllent lys og kjærlighet over oss Tiril!

klem fra siri
Anonymous
Vi er alle denne jordens barn ....
nydelig bilde
"there are different wells within your heart"
brønnen har vært fremme hos meg i det siste...
den neste kvinnelige helgenen som har meldt sitt nærvær her hjemme
er Bernadette, fra kilden i Lourdes.
Spennende hvordan de katolske kvinnelige helgenskikkelsene dukker opp
både her og der i drømmene, meditasjonene og tankene på sonens vev
Anonymous
Nydelig, Tiril!
Takk for det gyldne lys
"tiril":
I meg kjennes det som en navlestreng strekker seg fra moder jord til meg, og jeg ble forankret og jordet som et foster knyttet til moder jord som morkake. 
Det finner gjenklang i meg, det du erfarer.
Igjen, takk
GjenopprettetMedlem
Nydelig opplevelse Tiril
takk for at du deler den med osser.
Flytende gyldent lys.

GjenopprettetMedlem
Wow Tiril, for en nydelig meditasjon og opplevelse du har hatt. Det var fantastiks å lese.
Takk for at du deler ditt lys!

Bing [Bot]
Så fint at den kunne glede flere. Jeg kjenner på Susy guts ord om kvinnelige helgener, som stadig dukker opp. Og blir berørt av tanken på brønnen. Kilden. Endelig komme i kontakt med kilden, i moder jord, i himmelen, i lys og mørke og til lyset igjen.