Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig ĂĄ logge inn eller poste nye innlegg her.
Yahoo Slurp [Bot]
Hej alle  :icon_biggrin:

Min rejse i kosmos

Jeg var inviteret ud til Hulekvindens hule til vores sædvanlige fredagsseance, som normalt består af råhygge og dejlig mad… men i dag var det anderledes, - jeg blev modtaget med et fodbad..

Blev plantet i en stol i hulekvinden allerhelligste rum, fødderne i vand og så blev der disket op med varm kakao og den smukkeste musik man kan forstille sig: Kitaro Verdens fredskoncerten i det japanske tempel Yakushiji i Nara. Han er den eneste kunstner der nogensinde har fået lov at lave en koncert i et tempel.

Her sad jeg og ventede på en rejse…
Den lod ikke vente på sig. Først blev jeg ført ud i rummet, vores vidunderlige univers, svævede rundt og så på Nebula tågerne, og mange af de planeter der findes derude.

Jeg svævede ned derfra som en havørn i takt med musikken som skiftede nummer. Jeg svævede rundt ud over havet og op over bjergene og ud ove r landskabet. Jeg nød det fuldendte landskab uden mennesker eller byer eller andre ting der kunne forstyrre mit frie udsyn. Og pludselig svævede jeg opad igen…

Nu sad jeg ved Guds knæ, som jeg har gjort så mange gange før, og musikken skiftede nummer igen.. jeg begyndte at svæve op igen og mødet med Maria blev overvældende, bare at sidde der og medens tårerne løb ned af mine kinder, er ubeskriveligt. Vi sagde ingen ting, men sad bare og nød hinandens selskab.

Musikken skiftede igen og jeg blev trukket stille og roligt ned til Gud som sagde at rejsen var ovre og at jeg skulle tilbage.. SĂĄ det gjorde jeg.
:wub:

Jeg takker Hulekvinden for en dejlig oplevelse, og glæder mig til næste fredag  :respect:

Hilsen Shamanen  :icon_biggrin:
Anonymous
Hej Shamanen  ;D

Takker for de fine ord, og et indblik i din  smukke rejse.

Jeg takker for at have været redskabet til afrejsen,
som jeg fornemmede skulle være i dag, og at du lod mig få
lov til at være passiv tilskuer til den.

Bedste hilsener
Hulekvinden
GjenopprettetMedlem
Hei Shamanen :D

For en flott reise du hadde :w00t: FĂĄr nok skaffe meg en sĂĄnn venninne som din Hulekvinde 8)

Hilsen alabast :D
Anonymous
Hej Alabast  :)

Der er altid plads til en til.......sĂĄ du siger bare til... :badgrin:

Hilsen
Hulekvinden
GjenopprettetMedlem
Hmm. Det er litt langt til Danmark :sad2: Men hvis jeg en gang skal til Danmark, kan jeg jo stikke innom på kaffe  ::)

Hilsen alabast :D
Yahoo Slurp [Bot]
Hej alabast  :icon_biggrin:

Jeg anbefaler bestemt et fodbad og varm kakao  :lol: :lol: :lol:

Anonymous
Hei shamanen :D
Det var litt av et fotbad du fikk deg :eusa_dance:
og en sĂĄnn vakker opplevelse da. :wub:
Anonymous
Hej alabast  ;D

Du skal være meget velkommen, hvis du kommer til Kbh.

Hulekvinden
GjenopprettetMedlem
Takk Hulekvinden :D

Hilsen alabast
GjenopprettetMedlem
Snakk om lekkert vennskap! - heldige dere er som har hverandre :wub:

Lille Ulv
Yahoo Slurp [Bot]
Hej Lille Ulv  :icon_biggrin:

Det er også en af de nære ting man bør sætte STOR pris på, at have venner der er der for en, uanset om man har brug for hjælp det eller ikke :eusa_pray:

GjenopprettetMedlem
hei Shamanen, hvor heldig du er, som  har fått opplevd dette :),,ønske jeg skulle ha vært der..