Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
Hei alle

Hva betyr det når foreks en indianer (ånd) kommer og holder et hvitt sverd fremfor seg.(skal overrekke det sverdet)
Er det hvite sverdet et symbol på noe? Indianerere hadde da vel ikke sverd?
Mulig dette er et symbol i åndeverden, men jeg klarer ikke å finne betydningen.
GjenopprettetMedlem
Hei Kolibri
Hvitt er jo en hellig farge. Om indianerne brukte sverd eller ikke i den ordinære verden, er ikke så viktig. For å finne ut hva det betyr,må du nok spørre indianeren, men det er jo kjekt med et sverd da

Har fått ett selv en gang, og har brukt det til mangt. Fint å ha som beskyttelse bl. a. Du har jo nettopp skrevet ett innlegg i ditt eget emne ang. om man må beskytte seg

Eg trur indianaren kan svara deg...
Hilsen alabast

Anonymous
indianeren var fåmælt, han kom kun en gang og overrakte det sverdet. Ja, mulig det kan være for beskyttelse.
takk for svar alabast

Yahoo Slurp [Bot]
Hej Kolibri
Den Indianer kom ikke for at snakke... Han var en budbringer, så om han var indianer eller engel eller et dyr er fuldstændig ligegyldigt...
Han bragte dig sværdet, -
det hvide sværd.
Brug det med visdom for det er powerfuldt... Du vil vide hvad du skal bruge det til, - når du skal bruge det.
Hilsen shamanen

GjenopprettetMedlem
Hvad føler du selv det betyder? Du har sikkert selv svaret....

Der kan være nok så mange forskellige meninger om hvad et hvidt sværd betyder....vi opfatter alle ting forskelligt....for dig kunne det betyde, fred med din indre kriger, og for mig, at jeg skulle spise flere æbler....

Forstår du hvor jeg vil hen?

Anonymous
Det kan vara ett heligt våpen till å dräpa onda andar med.
Mvh,
Thomas
Anonymous
Her var det en del svar, og takk for det

Jeg vet ikke selv om hva det betyr, derfor spurte jeg her. Det er ikke bare på meg selv jeg har opplevd det, men også på et par andre.
Det som er typisk, er at de kommer, overrekker det sverdet også forsvinner de. Jeg blir stående der som et spørsmåltegn, og en følelse av at jeg burde vite hva det betyr.
Yahoo Slurp [Bot]
Hej Kolibri
Når man har været igennem en oplevelse står vi alle med flere spørgsmål end inden... det er normalt men du skal nok få svar på dine oplevelser, men først når du er klar til dem... sådan er nu engang, vi får desværre ikke alle svarene på en gang.
Du må have tålmodighed så får du at vide hvad der sker.
Hilsen og klem Shamanen

Anonymous
hei shamanen

Ok, jeg får smøre meg med tålmodighet.