Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
jeg ser du sender lys min vei
alt jeg kan se er sterkt lys rundt hele deg
inne er det mørkt og nærmest dødt
der hyller døden seg selv
jeg vil ikke ha ditt lys
jeg kan skinne i meg selv
vil du la meg?
jeg vil bare se deg for alltid stråle
helt av deg selv
og helt helt innen i fra
....... i og til og av deg selv
da blir jeg virkelig glad
og kommer for alltid til å skinne
i ditt nærvær
Gud inne
Anonymous
Den herlige Gud innen
vet hva må gjøres
stole på sitt indre lys
som blir forsynt i dag og i hele hennes fremtid
bare noen ord fra,
Gudinnen Bast som står for selvstendighet er grunnlag for styrke og suksess,
som forvandler seg til en katt hver kveld, hennes far er solguden Ra
så hun skiller seg ut ved å være både en måne og solgudinne
så sola skinner på meg og sola skinner på deg så det indre lyset vil alltid stråle

GjenopprettetMedlem
Har selv en Bast katt hos meg Bast. Hun er ei lita 10 år gammel Birma og med et ansikte som ser ut som Bast.....når du trekker den lange pelsen litt unna. Et mystisk utseende som vekker noe i meg. En gang la hun seg rett på mitt 3 øye og jeg var i samme øyeblikk i en annen tid, et annet sted. Da ble hun til Bastet for meg. Hun har levd med meg i 10 år nå og er trofast synkron med det jeg også er. Når jeg har det vanskelig har hun det vanskelig med meg...når jeg har det bedre har hun det også godt.
Hvis der finnes omnivers som univers så har vi sola inne i oss allerede....når vi går innover i kropp. Jeg tror Gud inne i og det at vi så lenge har dyrket Gud kun utenfor oss selv i større deler av verden har gjort at vi har glemt mye av hva livet handler om. Og særlig har vi kanskje glemt det fysiske plan. Så mange religioner og retninger ser dette som mindreverdig og noe en skal fjerne seg fra. Det synes jeg har vært en trist greie. Å lære meg å stå i det hellige også værende i kroppen, altså ikke bare når jeg mediterer eller reiser ut er en større utfordring enn å "stikke av". Jeg lærte dette sterkt en gang i sommer da jeg var i en setting med mange hvor energiene var skikkelig høye og jeg måtte bli værende 100% tilstede gjennom flere dager. Kroppen ble enormt tung så lenge jeg var i disse sterke energiene og helt tilstede. Etterhvert ble jeg tilvendt og det ble lettere. Det som kom ut av det var veldig fine ting. Det inspirerte meg enda mer til å ivareta det fysiske livet.....det manifesterte som kan være en hellig ting hvis vi lar det, tror jeg.
*skravlesjuk*
Anonymous
Gud inne, Gud ute, Gud i hjertet, Gud i sinnet ÅÅÅåååå hvor det skinner!!!
Anonymous
ja helt klart, det skinner rundt den hellige Birma og deg ulvemor
du vet hvordan vi katter er, det lukter av tidligere liv her
Isis regnes som en av de viktigste måneguddinnene som brakte sin myrdede ektemann tilbake til livet
og de fikk en sønn,hennes mann bled ujenkallelig myrdet etter unnfangelsen,
Isis overtalte Solguden Ra til å fortelle henne sine hemmlige navn, som innholdt vibrasjonenelle toner som skapte
øyeblikkelige manifestasjoner.
hun er også kjendt som gudinne over sfærende for guddommelig magi og alkymi
hun kan hjelpe på flere måter inkludert tidligere minner fra tidligere liv.
katten bast.
GjenopprettetMedlem
Dette diktet likte jeg. Jeg vil også se gud inne i menneskene.