<t>Rör mig med lätthet i sprickan mellan världarna* just där människor inte vågar vara av rädsla för att bli tokiga*där flyger jag som fjärilen på din slänt* men skiljer mig från den* jag väljer vilken blomma jag vill närma mig*och om den inte finns så skapar jag den med luften och kärlekens lek i värmen*det finns så mycket närhet under människans hud så mycket värdefullt att hämta* skuggor och ljus skapar outgrundliga former och känslor*jag målar i mitt inre* ibland kommer gråt och ibland stor glädje*nu är det mycket konstigt hemma*ur ögonen rinner tårar men inuti finns glädjen och en sann koncentration*tumult i alla läger igår*ville smita men gjorde tvärtom*you can't run away from yourself skriver Bob Marley* det tror jag är jätte* lätt utan nära undran*
...är med vänner lyssnar talar skrattar mitt i det kommer du upp och griper tag i min värld och går inte att lägga åt sidan*jag försöker att hålla fokus men allt annat blir dimma* sen försvinner det som i ett trollslag*konstigt*nu är allt lugnt:-)hoppas att du är glad
****är så uppfylld av tokigt starka strömmar som för mig mot oanade stränder jag förstår inte den anonyma artiga positionen längre det enda som återstår är att bli sitt liv i en tillvaro fylld av rörelse och sinnlighet vad annat finns att göra som har något värde skickar denna eld ut i universum och hoppas att den tar en fruktbar form önskar dig allt gått på sista dagen som skiljer dig från ditt förflutna...håller en osynlig tråd vid liv det känns viktigt just nu
...vill skaffa en lägenhet i Rom vara där*den enda plats där jag älskar ensamma dagar*där gatorna och torgen har en luft som tar fram inre världar fyllda av äventyr*slitigt och stökigt men vitalt och mer än det*jäkla värld så fylld och så tömd på samma gång*kanske skogen är inspirerande*kanske havet*mycket finns att vilja*vore enklare att vara på den bästa platsen på den bästa tiden i den mest inspirerande världen*ska fånga den intentionen och hålla den med varje andetag så att den blir min vardag*då slipper man gå till en massa onödiga platser*:-)mer kul längre evighet*yes vi ses i morgon
...har inga jordiska normer som håller alla känslor i schack*jobbar med ett förvildat inre*som tur är det aikido idag*ditt namn befolkar mitt psyke*drömmen sa att det handlar om att landa*du visste ju hur man gjorde...jag tycker om att flyga men ibland slås jag som Paolo och Francesca i Dantes Helvete av stormen som tar mig runt mina avsikter min längtan och mina mål*vart jag vill och vad som är rätt*salve
kan inte kompromissa med självupptagenheten*...*ailo vill att jag ska integrera den negativa mannen med resten*positiva och negativa aspekter*ser bara en lösning*heyoka*tror att trickstern kan få mig dit*såg dig tillsammans med kvinnan den positiva i tidigare vision* jag kände dig inte då* ni blev en hel värld*ni var vitklädda* en björk nära*du var vacker hon gåtfull*sommar*allt var självklart*i ett famntag skapades världen*de negativa aspekterna var osynliga*ni var allt* kanske björken är trickstern som ingen kristen vill befatta sig med*att vägra uppblåst helighet eller självförnekande matyrskap* nu ska många steg tas*äventyr och glädje*vargen känner vägens attraktion*vi ses
det finns inget romantiskt att säga just nu*det är konstigt att vara så berörd men ändå så oberörd*jag kan normalicera allt snabbt*men det räcker inte *skicka mig till fastlandet och jag dör*jag kan se och inte se*du ger dig av jag vill vara ensam med dig utan tabun och kristendom*vill schamanen och kvinnan som möter en man i det gränslösa*baulerna och allt är okej men nu är det du som är viktigast*hur kan jag se på dig i mitt hem jag vill oartig okristlig närhet* när reser du*</t>