Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
psbot [Picsearch]
demonene mine danser
sin orgasmiske ringdans          (" de ser for jævlige ut")
de stønner og vrir seg som slanger
i den mørke, stille vinternatten

jeg er
dyster stille  ("kansje en smule redd, om jeg tør innrømme!!!!")

de ler
fråden står ut av munnen        (ÆSJ....)
håner
pirker bort i  sår                ( auuuu, la meg være!)
som blør

de har vært bort
for lenge                        "jeg har savnet dere!"    ( "ikke i det hele tatt!!!!!")

jeg åpner armene mine
å ønsker dem velkommen
inn i sin moders favn                      (med ett falskt smil)  (det er det eneste de skjønner)

hjem igjen  (" trodde jeg var kvitt dere, for godt")
Anonymous
En dag i taget
år ut år in
sinnesro i bön
snacka med
han den högste
psbot [Picsearch]
takk, trumman!
Nutch/CVS [Bot]
Med solen som kom stadig mindre, med tåken som kom sigende inn og den første snøen kom også mørket sigende inn i meg. Det finnes så mye mørkt nedsunken og lagret et sted i kroppen. Og hver dag lagres det mørke på nytt. Jeg ble ikke mørkt i sinnet men oppdaget det mørke som trengte inn og ville ha plass i meg. Og det ville jeg ikke. Jeg dro til himmelssjamanen for å spørre. Sjamanen tok meg med ut i skogen og opp til barmark. Der fant vi en lavvo og tente bål der. Han viste meg at jeg skulle åpne teltdøren og slå på trommen som han gjorde det også. Og så kom de mørke åndene inn gjennom døren, krøp mot ilden og ble til lys der.
Noen døgn etter satt jeg foran peisen og så inn i ilden. Dit skulle de mørke åndene! Satt lenge der. Og plutselig fikk jeg beskjed om at jeg skull passe på to bjørner: en nesten voksen isbjørn og en ung brunbjørn. Jeg var litt redd. Hvordan skulle det være å møte for første gang ikke bare en åndebjørn men to levende kroppslige bjørner. Og i et rom, innestengte, bjørnene og jeg.
De lekte med hverandre men det var grov lek. Noen bloddråper falt i gulvet. Men så ble de trøtte. Isbjørnen la seg og begynte å snorke lavt på gulvet. Brunbjørnen koste seg i et hjørne og holt meg i hånden. Han var så varm og myk!
Den morgen våknet jeg helt fornøyd fra drømmelandet.

Hilsen
Gåååja
GjenopprettetMedlem
every fucking winter its all the same.
these fucking demons come in the darkness
to ruin the mind and soul.
this is all a test,people we cannot see are doing us great harm.
all because we have this gift of being sensitive.
the demons wants us to think that our sensitiveness is a weakness.
those cowardly spirits of hell.
i laugh back at them,i even curse them.
for now i have no more family for them to destroy.
may the goddess protect you Ædni.