Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Godt sagt og skrevet,sterkt!
Som om selveste moder jord talte!
Anonymous
Kjære deg Brukernavn, dette var da virkelig sårt.
Ønsker deg av hele mitt hjerte...lykke til. Måtte hele åndeverden
stille opp og gi deg sin støtte og beskyttelse.
Veldig bra skrevet!

Anonymous
Stemmen din eier kun du.... og da er denne loven kun et ekko!
Måtte møtet under statens åk være tålelig!
Anonymous
Det høres tøft og smertefullt ut. Du prøver jo standhaftig å få ham på avstand, men kanskje er det for mye anstrengelse forbundet med dine forsøk. Og da forblir du bundet. Jeg vil derfor gi videre et råd jeg selv har fått: Slutt å kjempe. Hvis du overgir deg - til situasjonen, ikke til ham - kan noe bli forløst. Dette rådet har hjulpet meg. Kom det ikke nettopp idag et innlegg om overgivelse?
Under "Ritualer" finner du dessuten et innlegg fra Inger Lise om å kutte bånd, Liljee skriver om bålseremoni, og du kan lese flere fine innlegg som kunne gi hjelp og inspirasjon!
Anonymous
hei
ja hær osa det av hat , edder , å galle.
men jeg har oplevd det samme bare motsatt vei.
uasett hva som ble sakt , jeg lot det pasere , til slutt tapte ho. å æ kan ha fre å ro.
ikke kast bensin på bålet, er det kommet til systemet , må systemet jobbe. hold din sti ren i denne periode
så går det sikkert bra for dæ å.
send kjærlighet og tilgivelse istede for hat, be om at falske ord ska falle maktesløse til jorden.
husk kjærlighetens kraft er større enn hatets. og en sak har altid to sider.
finn ut hvor det gikk galt . da vet du svaret
lykke til
ska send go energi
AdsBot [Google]
Kjære brukernavn, det er vondt når den kraften du tidligere fikk via kjærlighet blir transformert til hat. Det er vanskelig å se lys i situasjonen, når båndene blir til renneløkker. Men du er på vei, for det går an å skrive seg ut av det - og det gjør du med kraft. Det går an å kutte båndet og samtidig tenke på denne personen med glede over det som en gang bringte dere sammen. Du er heldig som har fått innblikk i sjamanismen, for her finner du en skatt med mange teknikker som kan brukes til nettopp dette. Det tar tid, men etter hvert vil du kjenne kraften over at det er kun du selv som er ansvarlig for livet ditt. Når du kjenner den, er det få ting som kan skade deg. Og du vil ha krefter til å kjempe den viktige kampen under nye forutsetninger. Jeg skjønner at du sikkert får lyst til å knuse datamaskinen din, når du leser dette. Men det går an.