Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
En søyle stiger opp
glødende, gnistrende
den ulmer og svir
river i min kropp

Små torner vokser frem
kvasse, stikkende
de river og flerrer
skaper uro i mitt hjem

Tankene blir uklare
destruktive, urasjonelle
de befaler og manipulerer
må bare la de fare

En ruin står igjen
rasert, herjet
den skriker ut sin tomhet
du har tapt min venn

- Kira -
GjenopprettetMedlem
Kjempe bra Kira  :eusa_clap:

Ikke tapt, men erfart  :respect:
GjenopprettetMedlem
Tapt og erfart tapet!! :respect:
Anonymous
Flott dikt! :respect:

Tap er en erfaring, en opplevelse, en observasjon - som alle følelser er det.
GjenopprettetMedlem
Hvilke ord Kira,
jeg bøyer meg djupt :respect:
Anonymous
Tapt - bare for denne gang.
Tilgi også deg selv.
Og forresten elsker jeg ruiner.
Det er bygninger der plantene overtar styringen.
Anonymous
Min metode  for og  blir  kvitt sorgen og sinne gjorde jeg på  følgende  måte:
Jeg  vandret  ute i naturen  og fant  alle den  fred og  harmoni  blandt  fugler  trær og alt levende der ute. Jeg oppdaget  hvor rolig  og  harmonisk alt  var og  det hadde en enorm påvirkning  på  sinnet mitt.
Jeg fikk en  ro  og en  høyere  forståelse av ro og harmoni. Jeg  opplevde dette  som enenstående  flott og  bestemte meg  for at slik  vil  jeg ha  det. Fant  ut at  sinne og  sorg var en  ytre påvirkning på jeg var  blitt  påført, og at det  førte  kun  negativitet  med  seg. Jeg  tok fatt  på  prosessen og  prøvde heller  og  forstå  hvorfor jeg ble  sint.
Det  var en lang  og møysommelig  prosess..  men kjempeherlig  når jeg kom så langt at jeg  kunne  kjenne  på sinne og  blir bevist  på hvorfor jeg ble sint. Da  gikk jeg  heller inn og  prøvde og løyse problemet i den  i stedet for og leve med det.
Dette  var min  måte og  gjøre det  på.
Vi ser jo og opplever hver dag  at  sinne,hat og negtive  handlinger og  ord  fører  kun  med  seg negativitet. Og hver er sin egen  lykkes smed og  bestemmer  over ens  eget liv..
Som Ailo  skriver bevistgjøring  for handling og  ord er  viktig.. det ble  min  nøkkel  på  problemet.
Anonymous
Kjempeflott Kira  :respect:
Til deg skapheksa, takk for dine ord.  :wub: Du har fått meg til å tenke over en del.