Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Jeg synes det er så fint at jeg har lyst å dele det med andre... Beskriver kjærligheten på en utrolig fin måte synes jeg...  :wub:

Sometimes in this lifetime,
we meet a special soul,
who fills our very essence,
to almost overflow,
we drink the cup of friendship,
it tastes like ruby wine,
and you know within your heart,
this meeting was Divine.

This soul that lives within your heart,
no distance can prevail,
an inner spark, within the heart,
becomes a Holy Grail,
the starting of a journey,
in which you both shall be,
a reflection of each other,
for all eternity.
GjenopprettetMedlem
Vakkert  :wub:

Takk for delingen  :respect:
GjenopprettetMedlem
:wub: :wub: :wub:
GjenopprettetMedlem
Sukk....
Det var nydelig...  :wub:
Må det snart skje meg.....
GjenopprettetMedlem
Ahhhh... jeg kjenner lukten av syrin :wub:
Anonymous
Mmmmm....søt musikk. :eusa_pray:
GjenopprettetMedlem
Vakkert dikt!
GjenopprettetMedlem
Prøvde å finne ut hvem som har skrevet det, men uten hell... Om du vet det hadde jeg blitt glad...  :)
GjenopprettetMedlem
Heart To Heart heter diktet.
Det er vist nok skrevet av en som kaller seg Lilaneyah i følge det jeg fant ut.

Og brukes på et par useriøse nettsteder til å sende til en man er glad i...
GjenopprettetMedlem
Takk!!  :icon_cool:

Ikke sikker helt på hvor jeg har det fra. Tror jeg fikk det på mail fra en eller annen for mange år siden så har det liksom bare blitt liggende... Fint er det nå uansett...  :wub:
GjenopprettetMedlem
Du finner det her:
http://www.romantic-lyrics.com/ph2.shtml

Takk for info jimango  :wub:
GjenopprettetMedlem
Jeg fant et bilde av hun som skal ha skrevet det og, men valge å ikke legge det ut da det var en profil på en kontaktanonse, som jeg følte ble litt personlig å linke til ..  :innocent2:
Anonymous
Samma hva...et nydelig dikt! :wub:
Anonymous
...
GjenopprettetMedlem
Jeg har nok vært litt for snar med å tro at jeg har funnet min sjelevenn tidligere i livet og har noen dyrekjøpte erfaringer med meg videre i livet...  :sad2:
Men det er uansett erfaringer og jeg tror jeg vil lete litt grundigere neste gang for å være sikker på at jeg har funnet henne.  :wub:
Enn så lenge er jeg lykkelig som singel...  :beer:
Anonymous
Skål på det! :beer:
GjenopprettetMedlem
"Wolfcry":

Jeg har nok vært litt for snar med å tro at jeg har funnet min sjelevenn tidligere i livet og har noen dyrekjøpte erfaringer med meg videre i livet...  :sad2:
Men det er uansett erfaringer og jeg tror jeg vil lete litt grundigere neste gang for å være sikker på at jeg har funnet henne.  :wub:
Enn så lenge er jeg lykkelig som singel...  :beer:

Vi kan ha flere avtaler når det gjelder partnere, så du skal ikke bebreide deg selv fordi du "trodde" du hadde funnet den rette.
Det var kanskje en av de flere du skulle møte dette livet. Og det er som du sier erfaringene vi skal lære.

Jeg har sett opp til fire og fem avtaler i hendene til folk, avtaler som er gjort i tidligere liv eller fra den "andre" siden.
Man avtaler at man skal treffes igjen fordi man var sååå forelsket i denne personen tidligere.

Når man er i ett forhold så går man 100% inn for det forholdet man er i, og ser ikke de andre personene som man har avtale med.
Men om forholdet skranter litt, vil sidesynet åpne seg opp litt og man vil se en person stå ved sin side.
Som man ofte drar kjensel på, og da er avtale nummer to et faktum.

Det er kanskje ikke så lett å skjønne, men det står i dine hender  :eusa_dance: 
Og da kan man regne ut når man treffer henne som du sier Wolfcry  :wub: 

Men det kan også være en av dine livsoppgaver dette livet, at du skal få orden på kjærligheten..

Samin  ;)
GjenopprettetMedlem
Livsoppgave...? Ja det kan lett virke sånn...  :)  La oss håpe jeg finner ut av det etterhvert...  :wub: