Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
Varmt møte I

Jeg møtte deg under månen,

da kulden gjemte seg
inni jakkene våre.

Din varme blåste liv
i min magiske blomst

Som styrte livet
til egenverd.

:wub:

Varmt møte II

Vårt åpne møte var så vakkert.

Det oppsto en fremmed blomst

mellom oss.

Vi betraktet den begge

-undrende-

Så kom frykten på besøk hos deg

og du rykket hodet av

Blomsten

Mens jeg sto der klar

med gjødsel
og vannkanne...
  :exclaim:

En liten fredagshilsen til alle dere her inne! Før jeg nå snart tar en liten runde på byen  :beer:  :beer:  :beer: for å se om det er noen - mulighet for kjærlighet(?)
GjenopprettetMedlem
Slå ut håret, og gå og gjør byen utrygg du...  :beer:  :beer:  :beer: ( skulle vært vinglass da..)

Ha en fortryllende kveld!  :wub:
GjenopprettetMedlem
Flotte dikt  :wub:
God helg, kos deg.  :eusa_dance: :beer: :eusa_dance:  :w00t:
GjenopprettetMedlem
Så vakkert samspill... :wub:

å møte frykten med gjødsel og vannkanne ....! utrolig bra ! I like it .

:eusa_clap:
GjenopprettetMedlem
Det var alldeles nydelige dikt, Shamilla!  :wub:  Han visste ikke hva han gikk glipp av!  :innocent2:
Anonymous
Fine dikt  :wub: Lykke til på byen  :beer: :eusa_dance:
Anonymous
Vanvittig bra dikt.  :respect:

Nydelige allegori med blomsten. :eusa_dance:

ps. håper du har hatten fin kveld..
Anonymous
Takk vakre damer  :wub:

Kvelden var god og jeg lo og lo, men mulighet for kjærlighet (?) ikke denne kvelden nei ;D
men som jeg jo vet ”Istede for å lete utenfor oss  selv etter kjærlighet, kan vi begynne å fjerne blokkeringer fra kjærlighetens kilde inni oss – og la denne kjærligheten stråle ut i verden.” og når jeg nå etterhvert mer og mer "erkjenner meg selv" Perle og lar "den vise veileder føre meg til min egen klokskaps dørterkel" Lilyane så vil jeg også "prise livet....hver dag" sjelevenn, og hvem vet Fønix - kanskje en dag er møter jeg lykken...på byen, og da er det kanskje også lurt Malaika - å ha med litt gjødsel i baklomma  :icon_lol:

Pssst. Sjelevenn du skjønte det. Han visste virkelig ikke hva han gikk glipp av!  :lol:
Anonymous
"shamilla":

”Istede for å lete utenfor oss  selv etter kjærlighet, kan vi begynne å fjerne blokkeringer fra kjærlighetens kilde inni oss – og la denne kjærligheten stråle ut i verden.”

Dette er en flott setning, veldig godt sagt.  :respect: