Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Inspirert igjen.....av Gåååja.....Foreord!

(En diskusjon mellom meg og vet ikke, i mitt stille sinn)

Meg: Hvorfor aksepterer du meg ikke? Tror du ikke på meg? Det jeg har å formiddle?

Vet ikke: Nei. Det du sier er uaksptablet. Det holder simpelthen ikke. Det finnes ingen grunnlag for å tro deg.

Meg: Men om jeg sier deg, at jeg VET det finnes noe mer der ute? Fordi jeg har sett det!

Vet ikke: Da sier jeg fortsatt nei. Fordi jeg ikke har sett det. Å dessuten er det ikke bevist.

Meg: Har du noen bevis på at det ikke eksisterer en indre verden?

Vet ikke: Nei, men tenk nå for guds skyld logisk da, det er jo innlysende at det ikke finnes noe. Da hadde vi jo alle sett det.

Meg: Sett at du ikke klarer å se det da...men jeg. Hva sier du til det?

Vet ikke: Påstår du at jeg er blind?

Meg: Nei, jeg påstår ikke det. Men jeg kan påstå å si at alle evner å se det, men man må tro på det.

Vet ikke: Hvordan i huleste kan jeg tro på noe når jeg ikke ser det?

Meg: Hva er luft?

Vet ikke: Luft?....Men i svarte...hva har luft med denne saken å gjøre?

Meg: Kan du se luften?

Vet ikke: Nei, selvfølgelig ikke. Du si meg, er du dratt helt utpå vidda nå eller?

Meg: Så du kan ikke se luften nei. Men hvordan vet du at det finnes luft da?

Vet ikke: Hælle mååne...det er jo det vi puster inn, som vi trenger for å leve.

Meg: Så da tror du det finnes luft da?

Vet ikke: Ja selvfølgelig.

Meg: Hvorfor er det så vanskelig da, å ikke tro på annet som man ikke kan se?

Vet ikke: Svar skyldig......

:o.....Jeg er i sabla skrivehumør om dagen....Faktisk har jeg såååå mye jeg skulle sagt, at jeg aner ikke om jeg får skrevet noe av det. Bare sånn herre tulletøyse setninger som over... :P....Håper dere står meg over....å mine fremtidige innlegg.... :innocent2:
Anonymous
:P Stå på!
Siv
GjenopprettetMedlem
Den indre kritikeren danser med forstuet stortå,en underfundig vals blant vindskeive tre.
GjenopprettetMedlem
Fortsett å skriv og diskuter Silva  :eusa_clap:
Ligner litt på noen diskusjoner som har foregått inne i hodet som sitter på denne kroppen også

RITA
GjenopprettetMedlem
Skrivehumør er bra !  :respect:
takker for
at bokstavene dine flyter
og uttrykker, strekker seg
utover til oss
vi leser, lever oss inn
i følelsene vi deler

da er vi et vi,
bærer kraften videre utover

Nuntia, en del av "vi"
GjenopprettetMedlem
Nææ... :w00t:  Guri malla! Det var akkurat som mine diskusjoner med X'en...., ordrett...  :-X
AdsBot [Google]
:lol: :lol: :lol:
GjenopprettetMedlem
"Sjelevenn":

Nææ... :w00t:  Guri malla! Det var akkurat som mine diskusjoner med X'en...., ordrett...  :-X

:lol: :lol: :lol:

Se der ja.....mange av oss har tatt den diskusjonen der ja.... :innocent2:
GjenopprettetMedlem
:eusa_clap:

Så bra, Silva !

morsomt å se at det ikke bare er meg....hehe  :razz:

:wub:
Anonymous
:lol: ja,  meg og vet ikke, det er alltid  lett å  svare: jeg vet ikke, eller hmmm... , å diskutere  med  vet ikke er ikke enkelt :badgrin: :lol: