Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Sþk
Anonymous
"trumman":

Att jag skammer mig var noe tull Ä töys för h-vete, borde vÀl du fattat min gode Götteborgarebror med kuk-trumpinne! :D Det visade sig alltsÄ vara en mer passande gÄva till dig Àn jag först trodde dÄ du fick den!!

HÀrrejÀvlar! Ja' va' rÀdd du hadde tappat bort dig.
Ska' vi inte gnida inn hela forumet i nÀsslor?
Kjeruberna behĂžver lite eld.
Anonymous
Jo verkligen!
NÀsslor och taggtrÄdspiskor ska bli vÄra vapen i kampen för ett frislÀpptare forum! ;D
Nutch/CVS [Bot]
Giitu
Anonymous
Nakupenda!
Anonymous
"Gormii":

"Lazy":

Imidlertid fÄr jeg nesten inntrykk av at mannens kjÊrlighetskraft ligger i hans lem, eller i hvert fall at den uttrykkes derigjennom. :w00t:  (Hvis jeg skal dÞmme etter svarene pÄ dette diktet  :innocent2:)

Her kunne det vĂŠrt hyggelig med en utdypelse, herrer. ;D

Mange takk for tilbakemelding. Dette mÄ jeg imidlertid kommentere.
Situasjonen jeg opplevde og har forsĂžkt beskrive handler ikke primĂŠrt om det erotiske, men i hĂžyeste grad om Ă„ vĂŠre tiltrukket av kvinnen. PĂ„ den annen side, det erotiske er heller ikke utelukket, esensen er kjĂŠrlighet. Livets dynamikk og lek.

Takk for at du tok deg tid til Ä svare pÄ anmodningen min, Gormii. :) Men rett skal vÊre rett, det var ikke diktet ditt, (som jeg synes var umÄtelig vakkert og fullt av kraft !) som ga meg disse litt sÞkte tankene. Det var responsen fra et par av karene, som definerte diktet som 'stÄkukdikt', som utlÞste den videre ordvekslinga.
SĂ„ derfor! :innocent2:

Jeg er enig med deg; det kom uhorvelig mye tÞys utav denne trÄden! Beklager min del av det. :eusa_pray:
Bing [Bot]
Kjenner duften av svidde englevinger. Mine egne blir fine med en sort svidd kant i fjĂŠrprakten.
GjenopprettetMedlem
Det var eit fint ,og bÄde erigerande og eggjande dikt,og det framkalte pussig nok ulike kjensler i ein solstukken skrott.
Det mÄ dÄ vere moro for ein sjamaniserande Ä fÄ litt ulik repons pÄ det denne skriv?
Eller skal me som les berre appludere hĂžfleg og automatisk,og stikke hovudet ned i sanden att? :icon_biggrin:
Det ryk litt tÄ vengja mi,men eg smiler lell.
GjenopprettetMedlem
Takk for dette kraftfulle diktet Gormi  :biggrin: Har lest det endel ganger nÄ og denne setningen her;

En yrende fargerikt skiftende, kreativ utfoldende og pulserende livskraft danser for mitt indre Ăžye.
SÄ mangfoldig, sÄ lekent.

Slik ble jo ogsÄ litt litt av responsen tenker jeg...  :w00t:

:respect: