Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
GjenopprettetMedlem
Det fremtidige jeg
Ein person som står meg nær,ler stadigvekk oppgitt av mine utgreiingar om  mitt framtidige eg.
Mitt framtidige eg skal hit , dit og over alt og oppleve ditt og datt.Entusiastisk.
Han tykkjer sikkert eg er eit patetisk barn.
"Har du ingen draumar,du då?" spør eg han....
Paa mange vis haver man da allerede levede ud det meste af baade sine drømmer og mareritter. Hvad er efter det tilbages?
SEO Crawler
Det er verdt å lytte når dr. Gormii preskriberer sin medisin  :beer:

:respect:

(with love, eg lovar)

:wub:
psbot [Picsearch]
må du styre så mye
kan du ikke bare være
naken ren og lysende

nu
start nu
ikke drøm
bare gjør det du lyster
ikke tenk for mye
eller analyser alt du skal gjøre
eller ønsker å gjøre

du e god
du e god nok
for meg
for deg
for alle

vi forventer ingenting
ikke gjør det du heller
bare vær deg selv
gormii
gorm

joik latter kunnskap samtaler visdom redsel angst styrke fantasi drømmer lyst ulyst nei ja tja ha ha ha tra la la

love pain love pain love pain love pain love pain love pain love pain love pain love pain love pain love pain love pain

å være eller ikke være er å være eller ikke være er å være eller ikke være er å være eller ikke være er å være eller ikke
Anonymous
"Gormii":
Begynn med din selvtillit og din kjærlighet til deg selv!

Det är där allt börjar... i självtilliten och kärleken till sig själv... utan det, är man fast i gyttjan och kan trampa på utan att ta sig nämnvärt långt, från sin bakgrund, uppfostran och annat som håller en tillbaka. Med kärleken och tilliten till ALLT, inklusive sig själv, kan man flyga.

"Gormii":

Min intensjon (man får det ikke alltid som man vil) var å rette oppmerksomheten mot ditt fremtidige JEG.
Har du et slikt bilde? Er det noe å strekke seg etter?
Jeg er overbevist om at et slikt skifte av fokus, fra passiv (kikke i bakspeilet, hvordan ble dette egentlig?) til aktiv (hvor vil jeg?).

Min vilja är att få vara så fri från konventioner, fördomar m.m. som möjligt och därmed kunna se i vidare perspektiv för att kunna göra så goda gärningar som möjligt. Det är min dröm. Lägg märke till att jag skriver "som möjligt"... vart det landar har jag ju ingen aning om. Och just det, kännetecknar mitt liv; jag är på en resa utan - för mig - tydligt mål. Jag har ju önskningar för min egen del, men jag vet inte vart resan för mig.

Jag har haft en lång period av passivitet, men skönjer nu att aktivitet är inom räckhåll igen. Något skulle den passiva perioden lära mig. "Det är perfekt - det precis som det ska vara" kan vara svårt att förhålla sig till, när man är i en fas men inte riktigt gillar. Men det börjar bli mer och mer en sanning för mig; "Det är precis som det ska vara"

När jag har ställt liknande spörsmål som du, har fått till svar, att man ska vara i det som sker och inte stressa framåt och önska sig något annat än det som är... men det kan många gånger vara fasiken så svårt, att vara nöjd i varandet.

Men en dag... då ser man... tror jag...
Anonymous
Styrer jeg mye?

Ok, tar poenget: "Lev i nuet, hva det enn innebærer."
Jeg vil nok ikke slutte å drømme kjære Ædnijordnærfant.

Vår forestillingsevne har kraft. Din og. Prøv!

Gormii

PS! Hm, er det virkelig slik at du lever helt i nuet uten å sveve ut i drømmesfæren en gang i blandt? Hva lokket deg inn i Saivo?
Anonymous
Kjempefin tråd det her. :)

Vil bare postulere: Drømmen er kreativitetens kilde. Det er menneskets privilegium. Uten drømmen stanser verden.

Drøm godt, folkens! :wub: