Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Life if perfect as it is, no need to switch, give me a kiss.
If things would allways remain we would slowly go insane, no pain, no kontrasts, at all.
Life is a ball, there is need to roll ! Jump down in a whole, soil for soul.
Wake up in the morning, you forgot to wake up.. shake the spirit out of sleep lift the curtain of lies, go beyond and in, rediscover truth, your the youth for mother earth...
GjenopprettetMedlem
vettu , det der var bare herlig å lese
pipoooow!!!

GjenopprettetMedlem
Wake up!
Give me a kiss
before i go insane
slowly rolling
jumping into
life
beyond the curtains
of lies
to rediscover
our youthful soul
rooted
in mother soil
Takk for det fine diktet ditt Rocky.
Måtte spinne litt videre,vettu!

GjenopprettetMedlem
Good spin-doctor !
life is sweet,
bring the meat,
take a seat,
now enjoy,
eat,
bread of wheat,
Chicken tasty,
Feeling hazy,
It dont matter,
The earth shall not scatter,
we have extra batteries,
fix it up as we please,
get help from the honey-bee,
and the trees,
they will not ceace to exist,
here it fits,
i like tits,
and i have to mention clits,
i know what to hit,
say shit.
GjenopprettetMedlem
Bomull
Skyer
Dotter
Himmel Sauer
eg sit inni håla
med gale auge
har ikkje sett sola
på mange måna
eg har våre sjømann,kaptein å prest,seilt i sjø å blest,våre sjuk som ein hest,svetta å blødd,å hengt opp ner i blodige krokar,å gambla me farlege snokar,ja,å så har eg våre gift med atten kvinner,og levt i skogen å skåre pinner,å laga englar saman med plystrande vinder
Snakka baklengs med dei daue,å drukke mjød som han med eitt auge,gjekk i dauden for å lura nauden,spydde ild gjorde eg og eingong.
Å så har eg våre farao,Aknathon-Ra,Tutmosis,båre kostelege klede,å såde i gull-slede,drogen av antelopar å esel,snakka høgt med gudar,
symt med kvalar,å såve oppi trea med fuglane,å låge i hi med bamsar,å kost med ingrid espelid,ei gong før sendetid.
Då eg var liten å umogen ,låg eg naken i skogen å sugde på knogen,mens troll å vanherjer dansa rundt meg til eg vart togen i sjela,og byrja høyra gamle eirik med fela,du veit ved fossen,der han pleier spela den songen som....... (hysj!) Høyrte du det,det kom underfra!
GjenopprettetMedlem
Takk for dei hærlege dikta!
No får eg knappast sove..
Artige kontraster mellom det søte og det levde her.
Do we have any other choice,than taste it?
GjenopprettetMedlem
HEHE herlig tele mann !! Blaze it up !