Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Bjørnemor kastet garn-nøstet!
Jeg skulle begynne å samle trådene. Dette er nå 15 år siden. Og gjett om jeg har samlet tråder.
Med ett ser man sammenhengen av livet, hvorfor tingene ble som de ble og har blitt. Sorger og gleder, alle trådene like viktige for veien videre.
Bjørnemor og trådene hennes har lært meg å føle, sanse, oppleve og se. Bjørnemor har lært meg å se livet med "vidåpne" øyne. Jeg ante vel underveis at sansene mine var sterke og kraftfulle, men lite ante jeg den gang at jeg skulle bruke disse slik jeg gjør nå. Å ja jeg føler i bøtter og spann - det ramler inn hele tiden. Jeg ser, hører, vet! Lurer på hvem det var som kastet garn-nøste før deg? Ja vi møttes jo under særdeles spesielle omstendigheter. Det var krig og sult et sted i verden - Afrika. På dette grunnlaget skulle våre veier krysses.
Min kjære eie -gode bjørnemor - hun er varm, lun, raus og oser av kjærlighet til livet og alle sjeler som er. Bjørnemor er oksygenet i mitt liv :wub:
Jeg er så glad for at noen kastet garn-nøste :biggrin:
Jeg samler tråder ennå.

Lavendel: ))
psbot [Picsearch]
Så flott Lavendel, og velkommen på sonen.
Bjørnemor e heldig som har deg som venn.