Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
                                                  Ja,da sitter jeg her å leser dikt igjen
                                                    dikt fra sjelen til en galen venn
                                                  som har vandret fra sitt trygge hjem
                                                    og nå lever blant ulve-hundene
                                                      i de forgjettede jakt-lundene

Hva er det som lurer inni diktet her,
                                                      diktet fra en som er blitt sær?
                                                        Troll å  en spøkelseshær?

Jeg leser hva han skriver
                                                      men hva er det han egentlig sier?
                                                        Bak fasaden av ord å vendinger
                                                      aner jeg hans galskap å blendinger
                                                        Noe om hemmelige sendinger

Jeg leser for å forstå
                                                      hva som gjemmer seg i dette nå
                                                          komme innenfor hjernen
                                                            til en som er gærn
                                                          og som om ikke det var nok
                                                            så er han fra jæren.

Jeg er ikke Teleterkji
                                                          men leker at jeg er fri som
                                                                    lerkji

vi er det universale sinn som passer på at alle
                                                        har det godt med seg selv
                                                      vårt dybdesyn gjør dette mulig
                                                                    kos dere.
                                                                        :respect:

GjenopprettetMedlem
dette var litt interessant å lese. :) Noe nytt jeg ikke har kommet over før, et dikt om å lese dikt  :eusa_clap:

hehe.... det var veldig bra da, fine rim :eusa_clap:
SEO Crawler
Kreativt glødende Teleterkji
bedre enn selv
kakao uten snerk i

:beer:  (kald kao uten smurf i )

GjenopprettetMedlem
  Du kan nok lære mye av å lese diktene til den der vennen din

GjenopprettetMedlem
Ja, bra. Jeg er uten ord, men det var bemerkelsesverdig og besnærende lesing. Likte det.
Bing [Bot]
hmm.
hvem er jeg hvor når hvorfor hvem er du nå?
:shyone: