Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
Om jeg har skjønt alt

ville interessen for livet vært borte,

når innsikten i hverdagen er på plass,

mysteriet og mytelandet forsvunnet

seidiene tomme og håpet vekk.

For meg er alt dette levende som i alle tider,

og jeg søker mot lys.
GjenopprettetMedlem
:respect: Veldig bra sagt!  :eusa_clap:
Anonymous
Takk Silva ;D
Anonymous
Dette likte jeg godt, Toamma!
Veldig bra!
GjenopprettetMedlem
Fint dikt, Toamma  :eusa_clap:
GjenopprettetMedlem
:respect:  bra :)
GjenopprettetMedlem
Vi kommer nok aldri til å skjønne alt... Heldigvis...  :biggrin:
Lenge leve magien og mysteriet!

Takk for flotte ord!  ;)
GjenopprettetMedlem
Fint sagt. :biggrin:
GjenopprettetMedlem
utrolig flott sagt og så sant :respect: godt vi ikke forstår og har lært alt enda......gleder meg over ny lærdom og forståelse hele tiden  ;)
Anonymous
Er man mett på kunnskap så er det jo stort tegn på at negative ego-mønstre har virkelig styringen på våre tanker,følelser og fysiske kropp. Gud = Reneste bevissthetsnivået som eksisterer i Universet....Gud= Mennesket minus Egoet(Negative egoet)........For min del så er det godt å vite at det er så uendelig mange nivåer å utforske,integrere og erfare i dette multidimensjonelle Universet. Og så er det også Multivers også..... 8) Aldri mett på kunnskap. Jeg elsker den setningen der. Og du verden så tørst jeg er nå......etter både kunnskap,vann og fruktdrikk! :w00t: :wub:  :beer:
AdsBot [Google]
Du skriver fint du Toamma.

Det kan virke som alt er uendelig, at det finnes ingen grenser.
Det er alltid en ny dybde eller en ny høyde, i alt.
GjenopprettetMedlem
Hei Tomma! Det var fint skrevet, og passer kjempegodt til en annen tråd hvor vi nettopp har diskutert healere. Om man kan gi healing med alle de lytene vi jo har :wub:

Takk for at du fikk sagt det på en enkel måte :eusa_clap:
Anonymous
Kjempefint  :eusa_clap:

Hva skal man si når ord ikke er nok?  :w00t:

Likte det veldig godt.  :icon_biggrin:
GjenopprettetMedlem
:respect:
Anonymous
Takk for alle så hjertelige svar,det gir meg tru tel å møt den nye dagen,sett stor pris på det dåkk sei og føl meg ikke lenger ensom blant alle gode menneska her inne i sonen,fra meg tel alle dåkk der ute,eller her inne ;D.... :respect: