Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
Det kalles høy bonitet.
Mange tiår siden begynte det,

nedslakting av skogen,

nå jages jerven gjennom granåker opp i fjellet,

tispa graves frem,

og får en giftsprøyte som takk.

Ulvene ble skutt fra helikopter.

Rådyr blir hatet fordi,

de hjelper gaupa gjennom vinteren.

Saghjulene ruller hver dag og grana som kalles cellulose får stempel Miljøsertifisert.

Men fortsatt fins krokfuru og gammel gran,

her og der.

Fjellene har visdom og det smerter Gaia,

hver gang en dynamittsalve ryster vårt opphavs indre.
GjenopprettetMedlem
Når skal mennesket forstå at vi ikke er herskere over naturen, men en del av den :exclaim:
GjenopprettetMedlem
Takk Toamma  :respect: Tillater meg en aldri så liten  :beer: for høy bonitet  :biggrin:

"Viljesterk":

Når skal mennesket forstå at vi ikke er herskere over naturen, men en del av den :exclaim:

Vel jeg er av den oppfatning at det faktisk er mange mennesker som har viljestyrke til, og er i ferd med å virkelig forstå
GjenopprettetMedlem
"cenobit":

Takk Toamma  :respect: Tillater meg en aldri så liten  :beer: for høy bonitet  :biggrin:

"Viljesterk":

Vel jeg er av den oppfatning at det faktisk er mange mennesker som har viljestyrke til, og er i ferd med å virkelig forstå

Det får man da inderlig håpe :respect:
GjenopprettetMedlem
"Viljesterk":

"cenobit":

"Viljesterk":

Det får man da inderlig håpe :respect:

Ja! Det er lov å håpe!  :respect:
Anonymous
Enig med dåkk,Viljesterk Cenobit og Silva,vi får inderlig håp det,trur også det e mange idag med viljestyrke og forstår at vi e en del av sammenhengen, og fohåpentligvis en del av løsninga,håpet lever.
GjenopprettetMedlem
Håp, en vidunderlig ting
gir løfter om en bedre fremtid
Gir oss glede

Vi er en del av det hele
og det hele er en del av oss
Tanker i natten
fra ei med viljestyrke nok :innocent2: