Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
Warm dew and yesterday's rain were playing down my neck
as I walked slowly through the moss-covered undergrowth.
When I came to the clearing, I lay my body carefully down, knowing that..
when I embraced my body with olive oil, I would be kissed by a butterfly.
Anonymous
....butterflies and ANTS, yeah!
Go, sød liten dikt.
Anonymous
Takk alle sammen for hyggelige tilbakemelding.
I mangel av et filmkamera, forsøkte jeg å sette ord på det som fant sted. Sommerfuglen er av arten Påfugløye, en stor vakker sådan, det gjorde kanskje at jeg ikke ble plaget av maur, eller så liker ikke de min Virgin Oil. Det er veldig godt å ha slike sider som dette hvor man kan få uttrykk for sin lyriske og poetiske side, uten å være redd for å stryke til eksamen.
Jeg har stor glede av å lese alle diktene som kommer her og mye å lære av det andre skriver. Noen ganger er det lettere for meg å skrive engelsk, da teksten "kommer" til meg på den måten, men håper jeg ikke støter noen av den grunn.
GjenopprettetMedlem
Hei anced
Kommer det på sånn så kommer det sånn! Om det er på norsk, engelsk eller urdu er jo ett fett. Det at man har fått satt ord på noe, fått til et uttrykk, er jo det viktigste

Det er en kreativ prosess som det står respekt av og jeg er like imponert uansett (har ikke fått til å uttrykke meg i diktform noen gang, så jeg ser OPP TIL dere som får til mer enn to linjer!!!

)
Hilsen Inger Lise

GjenopprettetMedlem
Har det på samme måten Alabast - dette er ikke mitt felt, og beundringen for de som kan trylle med ordene er stor. Det må jo være deilig å få uttrykt med ord det man er i. Liker ofte korte, sylskarpe dikt med få ord, man kjenner at det ikke er smurt på ekstra men at det kommer fra/treffer fra en eller annen kjerne. Rett på sak!!!
Lille Ulv