Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Uredd stirrer jeg inn i mørket...
Jeg har opplevd i mørket i mange år.
Men jeg har lært av mine mange sår.
Jeg kjenner nå mørket ut og inn
og nå jeg vet at mørket kun finnes i mitt eget sinn.
Groteske bilder fanget i jordens energier
de har jeg healet renset firgjort.
Jeg har gått veien gjennom frykten for deg.
Så nå spør jeg: tør du gå samme vei om jeg blir med deg?
Gjennom mørke og frykten, i ditt sinn. Jeg kommer med kjærlighet og lys, så slipp meg inn..
Nå frykten forløses, blir du fri.
Og alt du vil kjenne, er kjærlighetens rene energi.
---
Klem Geir Michael

GjenopprettetMedlem
Slike erfaringer har jeg respekt for

Økte min medfølelse, min forståelse, ved å lese, så takk.
Hvem tør vel gå lengre inn i mørket for å hjelpe enn de som har vært der?
En veiviser, uredd sitt eget mørke, en som har klart å slippe lys inn der for å "se" sitt indre som det egentlig er..
En tung vei å gå, men lyset skinner desto klarere når man kommer ut - eller når lyset slipper inn.
Man får nye øyne underveis, synet forandres, det beveger seg sakte fra sort/hvitt til det fargerike.
Da ser man bedre og kan lyse opp, vise veien for andre..
GjenopprettetMedlem
Tusen takk Katonka.
Jeg er glad dette åpnet noe inni deg.
Dette er ett av mine kall, å hjelpe andre til å komme igjennom mørket, og se kjærligheten som er inni oss alle.
Dette er også en av grunnene til at jeg er her på Sjamansonen.
Jeg fikk budskapet av min urguide Asmhel i går. Han er en Sjaman og følger meg på min vei. Han er en av mine guider.
Klem Geir Michael

GjenopprettetMedlem
Du lyser virkelig opp, din hjertelighet slår nesten sonefolket over ende,
samtidig er det kjærlighet folk forsøker å formidle, kjærlighet til seg selv og andre.. en urkomisk ironi i dette..
Så fortsett, gi gass
(men avpass farten litt etter det lettskremte sonefolket? eller kanskje du alldeles IKKE bør gjøre det? hehe)
Uansett, hyggelig at du er her, du er et vårtegn og mye skal tines opp.

SEO Crawler
Fin tråd, kloke ord og litt brotherly love

GjenopprettetMedlem
Våren er en nydelig tid

Man kjenner virkelig hvordan kropp og sinn våkner til liv, som etter lang tids dvale

Gleden er til å ta og føle på, og det er kjekt at den deles. Det er sant at det er mye som skal tines opp etter en lang og kald vinter

GjenopprettetMedlem
Du har mye rett i dine ord, Katonka. :respect:
Mange sjamaner verner om sine evner og kunnskaper. De beskytter dem i all sin kraft. :respect:
Derfor også svart magi, og skremsel om ondskap og fryktens ord.
Vit at dette er for å beskytte sjamanens energier.
Vit at jeg ikke er her for å ta noe i fra dere. Jeg er her for å formidle kjærligheten til dere. :wub: Budskap vil komme når tiden er inne. :respect:
Deres sannheter vil kanskje endres. men det er det ikke jeg som gjør. Det er dere selv som finner igjen deler hos dere selv, som har vært en del av dere hele livet. :respect:
Ydmyk Klem Geir Michael :respect:

GjenopprettetMedlem
Frykten kan være en mektig motstander ja, men bare om en lar den få lov... Sier ikke at man skal være fryktløs på grensen til det dumdristige, men at en bør jobbe med de sidene ved seg selv. Føle på årsaken, ta oppgjøret og gjøre noe med det. Og det er ikke noe galt i å dele, når en føler i sitt hjerte at det er det en skal

Likevel er det sånn at en del prosesser, en del info som kommer inn, er kun for eget bruk, og skal derfor ikke deles. Ikke for at en knuger på kunnskapene, men fordi en har fått beskjed om at det skal være sånn.
Fortsett å spre lys og varme
tine opp frosne hjerter
som har ligget i dvale
alt for lenge
En virtuell klem kan varme
spre lys og glede
Kjærlighet til alt som lever
gjør en sterk
GjenopprettetMedlem
Tusen takk Viljesterk.

Ja, jeg vil fortsette på min vei her på Sjamansonen.
Ja, det vil alltid være noe som er personlig, som en må igjennom på egenhånd.
Dette vil en jo alltid føle i sitt hjerte, hva som skal deles og ikke.
Varm klem fra Geir Michael

GjenopprettetMedlem
[quote="Geir Michael"]
Vit at jeg ikke er her for å ta noe i fra dere. Jeg er her for å formidle kjærligheten til dere. :wub: Budskap vil komme når tiden er inne. :respect:
[]
Dette minner meg så mye om noe..............!
Jeg tror ,at de fleste her vet om kjærligheten.
Jeg tillater meg å spørre deg.
Har du sett kjærlighetenes ånd?
Det er ikke noen sarkastisk spørsmål,den spørsmål ville jeg stille til en hver som kommer til meg med kjærlighets formidling.
Borsett i fra det ,så synes jeg ,at diktet var flott!

GjenopprettetMedlem
Jeg har mer enn sett den, fordi jeg på mine reiser har vært en del av det store universets kjærlighet. Jeg har opplevd den. Jeg har kjent den på kroppen.
Når du er kjærlighet fullt og helt, finnes ikke tid. Det finnes ikke frykt. Ingen smerte. Du er ingen ting, men alikevel er du alt. Du fylles en med en glede og en kjærlighet som du ikke kan forestille deg i det fysiske liv. Det er en tilstand du vil være i for evig tid. Der alt er godt.
Det er fra denne evige kilden jeg får min energi fra. Derfor kjente du meg kanskje ikke igjen Dimi når du prøvde å finne ut hvem jeg er. Fordi jeg er først og fremst en lysarbeider. Men også medmenneske.

Mine evner er også sanne, selv om vi kanskje bruker forskjellig energi.
Jeg er også her på Sjamansonen for å lære om elementene, for å finne urenergien.

Til nå har jeg bare tatt til meg ilden.
Ja, det fleste vet om kjærligheten, men ikke alle slipper den inn. Ikke alle aksepterer den fullt ut. Det er fortsatt mange som lar frykten styre sin hverdag.
Ydmyk klem Geir Michael

GjenopprettetMedlem
"Geir Michael":
Jeg har mer enn sett den, fordi jeg på mine reiser har vært en del av det store universets kjærlighet. Jeg har opplevd den. Jeg har kjent den på kroppen.
Når du er kjærlighet fullt og helt, finnes ikke tid. Det finnes ikke frykt. Ingen smerte. Du er ingen ting, men alikevel er du alt. Du fylles en med en glede og en kjærlighet som du ikke kan forestille deg i det fysiske liv. Det er en tilstand du vil være i for evig tid. Der alt er godt.

Det er fra denne evige kilden jeg får min energi fra. Derfor kjente du meg kanskje ikke igjen Dimi når du prøvde å finne ut hvem jeg er. Fordi jeg er først og fremst en lysarbeider. Men også medmenneske.
Mine evner er også sanne, selv om vi kanskje bruker forskjellig energi. 
Jeg er også her på Sjamansonen for å lære om elementene, for å finne urenergien.
Til nå har jeg bare tatt til meg ilden. 
Ja, det fleste vet om kjærligheten, men ikke alle slipper den inn. Ikke alle aksepterer den fullt ut. Det er fortsatt mange som lar frykten styre sin hverdag.
Ydmyk klem Geir Michael

Ja vel.
Da vil jeg gjerne vite på hvordan kjærligheten ser ut,i hvilken utseende viste den seg for deg.
Du har jo sett kjærligheten ,slik jeg forstått.
Jeg spør kun av den grunn,fordig jeg har sett kjærlighets ånd og er nyskjærig på din versjon av dens utseende.
Jeg er uenig i din sitat:Det er fra denne evige kilden jeg får min energi fra. Derfor kjente du meg kanskje ikke igjen Dimi når du prøvde å finne ut hvem jeg er.
Her vil jeg motsi deg på den måten: Derfor kjente jeg noe du har ikke fattet enda
kansje. Min forhold til kjærlighetenes ånd er ganske grei etter min erfaring,og nettopp kjærlighetenes ånd tok meg under sin forvaring og har samtaler med meg,selv om den er lite snakksalig.
Kjærligheten nevnte meg blant annet ,at forståelser skal vi komme fram til selv,men om vi ber ånder om forklaring i et eller annet ,så svarer de når det passer.
Jeg har skrevet noen tråder om mine samtaler med kjærlighet ,du kan kikke på dem ,kansje du kjenner noe gjenn.
http://sjaman.com/component/option,com_ ... pic,8164.0GjenopprettetMedlem
Jeg skal kikke på dine tråder Dimi. Jeg vet også at du skal motsi meg ofte. Det har jeg fått budskap om.

Kanskje du også visste dette fra dine kontakter på den andre siden? At du og jeg skal faktisk lære av hverandre. Jeg nevner dette, slik at du vet at jeg vet Dimi.
Om du leser mitt innlegg så skrev jeg ikke at jeg har sett kjærlighetsånden, men følt kjærlighetens kilde og vært en del av den. Noe som er sterkere enn å se, mener jeg (min sannhet).
Om du har sett ånden så er det kjempe fint. Kjærligheten er ikke bare en spesifik ånd som er enten her eller der (min sannhet igjen).
Engler er også ånder / energier i kjærlighetens navn. De finnes det mange av.

Har du sett engler, så har du også felt tårer. Fordi følelsen de fyller deg med er så unik. De rører din sjel direkte.
Tilbake til kjærligheten. KJærligheten er i alt som er Dimi. Ikke bare en ånd. Den finnes i deg og meg og alt rundt oss. Til og med i folkene vi dømmer og hater.
Kjærlighet er en tilstand, en følelse, en kilde av godhet... Vi kan snakke om jordens kjærlighet og vi kan snakke om universets kjærlighet.
Dette kommer kanskje som et sjokk for noen og enhver, men vi er ikke de eneste levende i universet.

Diskusjonen om bevis på dette Dimi, gidder jeg ikke diskutere en gang... Og kjærligheten i universet sprer seg over mer enn bare jorden vi er på.
Og Dimi, igjen er du opptatt av beviser, nå på kjærlighetsånden. Hvorfor kan du ikke være trygg i deg selv? Dessuten må du ut av boksen, for å kunne se omfanget.

Ord har kommet til meg... men det er ikke tid for å dele riktig enda.
Stoor klem til deg Dimi.

GjenopprettetMedlem
Alle de opplevelser du beskriver i forbindelse med kjærligheten er kjent for de fleste ,de som har drikket jungel te, forteller nesten de samme opplevelser.
Jeg vil ikke si ,at du har drukket jungel te og dermed forteller det samme.
Jeg vet ,at kjærligheten er overalt og jeg kjenner de følelser du forteller om,men jeg vet også ,at kjærligheten kan være en spesifik ånd ,jesus,gud,
to buddaer.Engler ser jeg veldig ofte og de vekker ikke tårer i meg lenger ,slik de kansje gjorde i første gang(selv om jeg kan ikke huske det),men kommer med konstruktive energier som healing av kreft for eksempel.
Din sitat:
Og Dimi, igjen er du opptatt av beviser, nå på kjærlighetsånden. Hvorfor kan du ikke være trygg i deg selv? Dessuten må du ut av boksen, for å kunne se omfanget.
Ord har kommet til meg... men det er ikke tid for å dele riktig enda.
Jeg tviler ikke på ,at du har opplevd kjærligheten,her er det mange som opplevd den rene kjærligheten.
Dette med å være trygg i seg selv er vel kjennt uttrykk og brukes av de fleste,jeg har likesomt forventet å høre noe nytt i fra deg enn de klassiske uttrykker.
Det med boksen ,den er en liten prikk for min syn.
Klart vi skal lære av hverandre ,jeg lærer av hver eneste her på sonen.Og mange takk til dem,forresten.
Du påstår i ,at du skal formidle kjærligheten til oss og budskaper skal komme etter hvert, ærlig talt!
Da skal du komme ut av boksen og erklare seg for Messias eller Proffet,synes jeg.
Peace

GjenopprettetMedlem
Ikke alle har kommet så langt som deg Dimi. Og Sjamansonen har faktisk mange medlemmer. Jeg sier heller ikke at jeg er den eneste som opplever den. For det er jeg
absolutt ikke. Mine budskap kommer ut i fra kjærlighet. Min energi, er kjærlighetsenergien.
Det jeg skriver i dikt er ikke bare til deg. Det er faktisk til alle, som trenger disse ord. Og noen trenger også påminnelser.
Du snakker om at jeg skal komme med budskap fra en profet, gud eller lignende.
Om jeg sier at jeg har et budskap fra Jehova for eksempel, hvor mange av de som har Budda vil lese budskapet da?
Her er det ikke snakk om noen religion kjære Dimi. Her er det snakk om mennesker som skal finne kraften i seg selv, ikke i profeter og opphøyde personer.
Vi er alle fra samme kilde, og om vi kaller den Gud, Jehove, Budda, Jesus, per eller pål, så har det ingen betydning for budskapene jeg har.
Det handler om å bevisstgjøre oss, og skape forståelse for hva vi er og hvor vi kommer fra.
Mange ser ikke igjennom frykten, og noen trenger faktisk støtte.
---
Jeg har ingen boks å komme ut av Dimi. Som du ser står jeg fram med mitt bilde og alt. Jeg viser meg i min helhet. Jeg forteller hva jeg er, hvorfor jeg er her, og
jeg er ærlig. Når det gjelder boksen jeg snakket om, så er det å se ting fra universet, forstå hvordan tid og rom og energier virker. Ikke å se verden ut i fra sin subjektive
oppfatning, å se at alt er stort. Fordi det kan alle gjøre.

Det å se ting fra en side som ikke er din egen, men som setter deg selv og situasjonen du er i, i perspektiv?
Når det gjelder jungel te, eller andre "rus midler" så har jeg til dags dato aldri rørt noe som stimulerer meg falskt. Jeg har aldri vært full. Jeg har aldri ruset meg.
Eneste jeg noen gang kan ha vært ruset av, er kjærlighet.
Natta klem til deg Dimi.

GjenopprettetMedlem
Nå fikk jeg en følelse på ,at noen av oss forstått ikke innlegget.(uttrykker jeg meg uforståelig kansje)
Samme det.
Jeg skal virkelig vente på dine budskaper og din formidling av kjærligheten og jeg mener det uten sarkasme, bare så du veit.
Min forventning kommer til å ha interesse i å sameligne dine budskap med mine erfaringer.
De kan bli morsomt til en vis grad ,fordi sanheten er ulik,men essensen er i grunn det samme.
mvh. dimi.

GjenopprettetMedlem
Ja, det er mulig vi har forskjellig frekvens Dimi.
Mulig jeg ikke forstår deg enda også.
Mine budskap vil komme. Men som jeg sa, så føler jeg at jeg tiden ikke er inne. Fordi alt kommer til sin tid.
Om jeg yttrykker meg på en "klassisk" måte, så er det fordi jeg vil at alle skal skjønne hva jeg skriver om.
Veien er lang, og jeg har flere jeg skal hjelpe på min vei, noen har kommet til meg allerede.
Jeg vet lite om hva som er kjent for dere på forumet, og lite om dere generelt. Jeg trenger tid. Tid for at budskap skal bli formet riktig, og nå ut til de som skal motta det.
Så om du viser tålmodighet, er jeg takknemmelig.
Jeg har full respekt for deg Dimi. Det skal du vite.
Natta klem fra Geir Michael

GjenopprettetMedlem
Elsker dere jeg også!
Nå skriver jeg ikke dette for å såre, Geir Michael....
Men klarer ikke helt å ta dette til meg. Dette blir for messete.
Gud eller kilden om dere vil.. og hjelperne... har humor, masse humor!
Er ikke den med, så blir det liksom litt feil for meg....
Budskapene blir for mye messe... Skjønner du meg?
GjenopprettetMedlem
Er det dine skritt,
eller er det andre du vil hjelpe?
Må ikke de i så fall gå sine egne skritt? selv om du kan være en følgesvenn som går bak?
Kanskje er jeg for trøtt i kveld, men forstod ikke helt hva du mente.
God natt

GjenopprettetMedlem
Jeg skjønner deg Sjelevenn.
Jeg vet hjelpere har humor. ;) Jeg har en engelsk guide som har holdt mitt humør oppe mange ganger. :lol:
Derfor trenger jeg også tid Sjelevenn. Fordi jeg kjenner ikke miljøet her. Jeg vet mye av det jeg har skrevet i denne tråden ikke er stilen til Sjamansonen. Så mye har jeg
sett og forstått. ;)
Men jeg kan heller ikke være uærlig og si at jeg er her for å bare ha det gøy. Håper du skjønner meg også. :respect:
Dere får ta til dere, det som passer for dere. Jeg skal ikke messe noe som helst. :wub:
Jeg er ikke her for å skape en ny religion. :lol:
De jeg skal treffe treffer jeg. Så enkelt er det. ;)
Jeg elsker deg også Sjelevenn! :wub:
Takk for din ærlighet. :respect:
Flame Woman: Alle må gå i sitt eget tempo, med sine egne skritt. Jeg er bare til for å hjelpe, ikke gå skrittene for dem.

Om jeg går for dem, vil de ikke lære.
Natta klem fra Geir Michael :wub:
GjenopprettetMedlem
"Sjelevenn":
Elsker dere jeg også! 
Nå skriver jeg ikke dette for å såre, Geir Michael....
Men klarer ikke helt å ta dette til meg. Dette blir for messete.
Gud eller kilden om dere vil.. og hjelperne... har humor, masse humor!
Er ikke den med, så blir det liksom litt feil for meg....
Budskapene blir for mye messe... Skjønner du meg?
Sjamansonen har egne sider for humor, det vet du jo....

Åndene har alt, men for å nyansere tråder må man jo rette et visst fokus mot gjeldende tema.
Det du egentlig sier er kanskje at det ville føles godt å le GM ut av de intimgrensene han sprenger?
Når noen trigger et ubehag er det kanskje noe man bør jobbe med i seg selv.

For mye "kyss, klapp og klem" kan fort gi sure oppstøt, (kjenner det selv) -men hva er for mye???

Har en følelse av at en viss person her vil hjelpe flere med å finne ut av det.
Setter frem noe syrenøytraliserende og venter spent på "hans budskap"

GjenopprettetMedlem

Elsker forresten værdamene på tv2

de mangler bare litt humor, så...

GjenopprettetMedlem
"Geir Michael":
Uredd stirrer jeg inn i mørket...
Jeg har opplevd i mørket i mange år.
Men jeg har lært av mine mange sår.
Jeg kjenner nå mørket ut og inn
og nå jeg vet at mørket kun finnes i mitt eget sinn.
Groteske bilder fanget i jordens energier
de har jeg healet renset firgjort.
Jeg har gått veien gjennom frykten for deg.
Så nå spør jeg: tør du gå samme vei om jeg blir med deg?
Gjennom mørke og frykten, i ditt sinn. Jeg kommer med kjærlighet og lys, så slipp meg inn..
Nå frykten forløses, blir du fri.
Og alt du vil kjenne, er kjærlighetens rene energi.
---
Klem Geir Michael

Flott og uredd dikt, Geir Michael

GjenopprettetMedlem
"Katonka":
Du lyser virkelig opp, din hjertelighet slår nesten sonefolket over ende,
samtidig er det kjærlighet folk forsøker å formidle, kjærlighet til seg selv og andre.. en urkomisk ironi i dette..
Så fortsett, gi gass
(men avpass farten litt etter det lettskremte sonefolket? eller kanskje du alldeles IKKE bør gjøre det? hehe)
Uansett, hyggelig at du er her, du er et vårtegn og mye skal tines opp. 
Denne kommentaren vil jeg veldig gjerne skrive under på! Spesielt at du ikke skal bremse opp!
Du har en nydelig energi GM!

Og et fantastisk dikt!
Ceep on going!!
GjenopprettetMedlem
Tusen takk, Katonka, Inger Lise og Silva.
Jeg blir glad i hele meg.
Hjerteklem Geir Michael